قانون ها و مقرراتضوابط ساخت و استعمال از مواد آرایشی

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

قانون ها و مقرراتضوابط ساخت و استعمال از مواد آرایشی

۷۱ بازديد
بهترین مارک پنکیک
کشورهای شرقی مانند جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده عربی دسترسی بخش اعظمی به چاشنی‎‌‎ها، عصاره‎ها و مواد معطر داشتند. بخش اعظمی از این مواد به وسیله این کشورها برای هدف ها تجاری کشت می‌گردد. یاسمن و مرکبات، دو نمونه برای این دسته مواد می باشند. یاسمن در بخشها جنوب و جنوب شرقی آسیا و مرکبات در شرق آسیا کشت می‎شود. هر دو این ترکیبات امروزه از مهم‎ترین ترکیبات در ایجاد رایحه و ادکلن در کشورهای غربی به شمار می‎پروسه.
مسحیان در قرن ۱۳ام عطرهای بر مبنا الکل را از خاور وسط به اروپا بردند. او‌لین بو امروزی که از روغن‎های معطر ادغام با الکل به وجود آمده بود، در سال ۱۳۷۰ با فرمان ملکه الیزابت مجارستان ساخت شد و به رایحه مجارستان معروف بود.
فرانسوی‎ها به جهت استعمال از گل تحت عنوان اسانس برای محصول ها خویش، به‌سرعت به راس ایجاد بو اروپا تبدیل شدند. در قرن ۱۸ام گل‎های معطر به صورت منحصربه‌فرد در حیطه گراس فرانسه برای گسترش صنعت رایحه سازی این مرز و بوم کشت می‌شدند.
دئودورانت‎ها و ضد تعریق‎هاعطرها برای سالیان دراز برای از در بین بردن بوی تن و خوشبو کردن آن به کار گیری می‌شدند البته در آخرها قرن ۱۹ام محصولاتی برای کمتر کردن این عطر به بازار آمدند. ماده اصلی این تولید ها در صدر آلومینیم کلراید بود ولی نارضایتی‎های زیاد از این ماده به جهت سوزش پوست، آن را تبدیل به ماده ثانویه این تولیدات کرد. پژوهش ها نشان داده میباشد که نمک‎های آلومینیوم جان دار در ضد تعریق‎ها بر روی پستانداران مانند موش‎ها و سگ‎ها آثاری داشته میباشد. آزمایشات روی موش‎ها نشان داده که افزودن محلول آبی‌رنگ آلومینیوم کلراید روی پوست آن‎ها موجب تغییراتی از قبیل ارتقاء ادرار و آلومینیوم مغز شده‌است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.