چه تفاوتی میان کانسیلر ، کرم پودر و پرایمر موجود هست ؟

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

چه تفاوتی میان کانسیلر ، کرم پودر و پرایمر موجود هست ؟

۸۳ بازديد
بهترین مارک پنکیک
چه تفاوتی میان کانسیلر ، کرم پودر و پرایمر موجود هست ؟
خیلی از خانم ها به صدق تفاوت فی مابین همت کانسیلر ، کرم پودر و پرایمر را ادراک نمی کنند. ولی جای تعجب وجود ندارد با دقت به انبوه تولیدها آرایشی که در بازار موجود است گهگاه به رنج میتوان اخذ که به چه چیزی نیاز داریم. در روزنامه آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ نگاهی می اندازیم بدین سه متاع یعنی کانسیلر ، کرم پودر و پرایمر و همت هریک :

پرایمر

پرایمر می بایست اولی گام در روتین آرایشی شما باشد . پس از اینکه از مرطوب کننده خویش استعمال کردید پرایمر بزنید . این جنس تمام خطوط عمیق و منافذ مشخص و معلوم شمارا پوشش می دهد و یک بوم نگارگری صاف و بی عیب را برای کرم پودر شما محیا مینماید . به علاوه سبب ساز ماندگاری بیشتری آرایش و پیرایش شما نیز می گردد . پرایمرهای متنوعی در بازار وجود دارد و شما بایستی نوعی را گزینش فرمائید که مطلوب پوستتان باشد . به صورت نمونه در‌حالتی که پوست شما کم آب میباشد بایستی از پرایمرهایی به کار گیری فرمائید که خواص مرطوب کننده داراست و چنانچه پوستی چرب دارید از مدل مات کننده استعمال فرمایید .

پرایمرها تنها اختصاصی پوست فیس نیستند ، بلکه پرایمر های منحصر پلک هم وجود دارا هستند که به سایه زدن و ماندگاری طولانی تر سایه شما یاری می کنند.

کرم پودر

کرم پودر

کرم پودرها شایسته ترین مال برای بدست آوردن رنگ پوست یک دست می‌باشند. خیلی از خانم ها نخستین از کانسیلر به کار گیری می کنند و آنگاه روی آن کرم پودر می‌زند اما طریق صحیح به کار گیری از این تولیدها این میباشد که در بالا و بعداز پرایمر کرم پودر بزنید .

در‌صورتی‌که گذشته از آن از کانسیلر به کار گیری ، کانسیلر شما محو گردیده و با سایر آرایشتان ادغام می‌گردد. ترتیب استعمال صحیح از این سه کالا اولیه پرایمر ، آنگاه کرم پودر و در غایت کانسیلر است.

برای تعیین کرم پودر مطلوب می بایست نخستین آن را آزمون فرمائید و شایسته ترین نصیب برای اینکار قفسه سینه شما می باشد .

اما در حالتی که قفسه سینه شما برنزه گردیده می توانید از پشت دستتان استعمال فرمایید ( و کرم ضد آفتاب بهتری خریداری فرمایید !)

یه خرده کرم پودر روی پوستتان بزنید و برای گزینش پایانی تحت فروغ و روشنایی طبیعی آفتاب آن را باز‌بینی فرمائید زیرا فروغ و روشنایی چراغ قادر است گم راه کننده باشد .

کرم پودر

کانسیلر

هنگامی از پرایمر و کرم پودر استعمال کردید پوستتون به زیبایی خواهد درخشید ، در خیلی از موردها همین دو کالا برای تولید بیس آرایشی کافی می‌باشند البته خیر مدام ! کلیه ما گهگاه مبتلا لک های پوستی و یا این که خطوط تیره به دور دیده میشویم و در اینجاست که یک کانسیلر خوب به بخشید ما می‌رسد .

صرف لحاظ از جور پوست شما مدام می بایست دسته کانسیلر داشته باشید ، یک کانسیلر درخشان برای پوشاندن تیرگی های به دور دیده و یک کانسیلر غلیظ خیس برای پوشاندن جوش ها و لک ها . مدام بایستی یه خرده مقداری کانسیلر را روی قسمتهای تیره پوست زده و در غایت در شرایطی که به مقدار طولانی تر نیاز دارید آن را بیشتر کرده و در حوالی محو فرمایید . در گزینش رنگ کانسیلر خویش توجه نمائید تا ظواهر آرایش و پیرایش شما طبیعی به حیث رسد . کانسیلر شما می بایست به طوری باشد که با رنگ حافظه موقت پودرتان ترکیب شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.