کرم های مراقبتی روزمره به کار گیری نماییدنگهداری های روزمره پوستی

۷۴ بازديد
کرم پودر
بهترین مارک پنکیک
از کرم های مراقبتی روزمره به کار گیری نماییدنگهداری های روزمره پوستی گهگاه بسیار زمانبر و خسته کننده میباشد به خصوص در حالتی که شما جزء زنان شاغل باشید این مورد طاقت فرسا خیس هم میگردد. ما هم نمی گوییم تمام روز از عمل و معاش تان بزنید و تنها از پوست تان نگهداری فرمایید البته چنانچه هنوز صرفا چیزی که به طور تان می زنید فوم شست و شوی رخ و لوسیون هایی میباشد که در نوجوانی به کار گیری می کردید، اینک وقتش رسیده که یه خرده تغییر تحول تولید نمائید و تولید ها مراقبتی تان را افزایش دهید. با دقت به گونه پوست خویش و نیازی که در پوست تان حس میکنید محصولی گزینش فرمائید. به صورت نمونه در صورتی‌که خلل قرمزی پوست دارید از کرم های مرطوب کننده که دربردارنده عصاره شیرین بیان میباشند استعمال نمائید تا التهاب پوست تان را تسکین بخشند و در صورتی‌که لکه های قهوه ای پوست تان آزارتان میدهد از سرم های هیدروکینون استعمال فرمائید که خواص سپید کنندگی و پر‌نور کنندگی دارا‌هستند.
باز نگری معالجه های دستگاهی روز عالمتغییرات وسیع در پوست تان به صورت اعتقادوباور با معالجه های سازگار و مطلوب ساخت می‌گردد. سلول های مرده پوست به رنج از میان می‌روند و به پوست ظاهری نا صاف و کدر میدهند. لایه برداری پوست چه در منزل صورت پذیرد و چه به وسیله دکتر و کارشناس پوست صورت بپذیرد قادر است سلول های مرده پوست را حذف نماید، آکنه را از دربین غالب شود و رنگ پوست را به طریق اعجاز آسایی پر‌نور خیس نماید. ماساژ سازگار با پوست که متخصصان پوست معتقدند بایستی هر دو تا چهار هفته یک توشه برای اخذ فیض بهتر صورت بپذیرد میتواند هر سیرتکامل اختلال یگانه به پوست تان را بر طرف نماید. بعضی از دستگاه ها نیز می‌توانند پیشرفت بزرگی برای رفع نواقص پوستی مثل چروک و آکنه باشند.

کک و مک چگونه از بین می رود؟

می توان پوست را با کرم حذف کک و مک روشن کرد یا با لیزر آن را جراحی کرد. هیچ روش خانگی وجود ندارد که کک و مک را رفع کند. موثرترین فرمول ها شامل مواد هیدروکینون، آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسی اسیدها، ویتامین A یا رتینوئیدها و آنتی اکسیدان ها هستند. آنتی اکسیدان هایی که بهترین عملکرد را دارند شامل ویتامین E، ویتامین C و ویتامین B3 یا نیاسین آمید هستند.

کرم های ضد کک و مک چگونه اثر می کنند؟

مواد مختلف به شیوه های متفاوت عمل می کنند. به عنوان مثال، هیدروکینون تولید ملانین (رنگدانه) را در منبع متوقف می کند و باعث سفید شدن پوست می شود؛ اما در بعضی از کشورها فروش هیدروکینون بدون تجویز، ممنوع است.
کوژیک اسید به روش مشابه کار می کند و مانع از تشکیل رنگدانه جدید می شود. همچنین می توانید از کرم های حاوی آزلائیک اسید و مندلیک اسید استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.