پنکیک یا این که کرم پودر ؟

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

پنکیک یا این که کرم پودر ؟

۸۸ بازديد
بهترین مارک پنکیک
پنکیک یا این که کرم پودر ؟

به کارگیری از پنکیک و کرم پودر رابطه متعددی با دسته پوست هر شخص دارااست.

بعنوان نمونه بهتر میباشد اشخاصی که پوستی چرب و موضوع آکنه و جوش رخ را دارا‌هستند از مواد آرایشی سبک تری مانند پنکیک به کار گیری نمایند.

مجموعاَ کرم پودرها نسبت به پنکیک ها سنگین خیس می باشند. ولی کسانی با پوست کم آب یا این که آن هایی که از پوشانندگی پنکیک رضایت ندارند، میتوانند برای ساعت های کوتاهی از کرم پودر هم به کار گیری نمایند. اما بهتر میباشد اشخاصی با پوستی چرب، اشکال سوای روغن کرم پودرها را گزینش نمایند. چه بسا برندهای دارای اعتبار کرم پودر مطلوب پوست چرب نیز در سبد تولیدات خویش دارا هستند.

در حالتی که در گزینش پنکیک مطلوب در گیر سردرگمی می شوید و طولانی تر از پوشانندگی به‌دنبال یک فرآورده کیفیت عالی میباشید تا علاوه بر نگهداری، پوشانندگی مناسبی هم داشته باشد، یک سفارش به شما: پودر موزاییکی اون میباشد. این پنکیک مطلوب گونه های پوست حتی حساس ترین ها است.

پودر موزاییکی کوورانس اون ( با یک تیر دو نشان بزنید )


شیوه به کار گیری:
تحت عنوان پنکیک، با به کارگیری از پد منحصربه‌فرد روی پوست چهره و گردن مصرف شود.

از رنگ های گوناگون این کالا می شود به تیتر رژگونه، سایه ابرو و دیده استفاده کرد.

همینطور با استعمال از یک برس پهن می‌توانید از این متاع برای ثبت پیرایش یا این که پر رنگ نمودن خطوط فیس به کار گیری فرمائید.

برای خانمهایی که می‌خواهند صورت ای برنا و پوستی صاف و شاداب داشته باشند هنگام میکاپ به کارگیری از کرم پودر بهتر میباشد یا این که پنکیک؟

شاید شما هم جزو آن گونه از خانمهایی باشید که بعداز میکاپ سنتان بیش تر چشم شود که اما ناگفته نماند در اکثر مواقع این واقعه خواهد زمین خورد و زیرا به لحاظ می‌رسد میتوان زیباتر از قبلی بود، هی اضافه پیرایش می‌کنیم و همین باعث می‌گردد که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان بیش تر چشم شود .

یکی‌از مهم ترین فرایند مهیا سازی پوست میباشد که می اقتدار اظهار کرد اساسی ترین نصیب میکاپ میباشد به این دلیل‌که در شرایطی که پوست یک پارچه و صاف چشم نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خویش را آنطور که می بایست نخواهند داشت به این ترتیب بایستی این مرحله را بیش تر مد لحاظ داشت.

پنکیک و یا این که کرم ها چین و چروک ها را طولانی تر نشان می دهند!
برای اینکه پوستمان به نحوی چشم شود که ما صرفا آن را مهیا کرده باشیم و با اشکال کرمها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک میباشد چشم شود و به نوعی سنمان را اضافه نشان ندهد بهتر میباشد :

نکته اولیه:
فارغ از در لحاظ دریافت کردن سن و رنگ پوست، در‌صورتی‌که پوست درخشان و شفافی دارید که از گونه های پوستهایی میباشد که مثل آینه می‌درخشد ولی هر از گهگاه جوشهای ریزی هم در آن مشاهده میشود بهتر میباشد بعداز زدن ضد آفتاب منحصر به فرد پوستتان از پنکیک استعمال نمایید چرا‌که درین مواقع پنکیک هم اقتدار پوشانندگی خیر و خوبی برای جوشها دارااست و هم اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد اعطا کرد که اما دقت داشته باشید که هیچگاه پنکیک را به دور چشمها نزنید ( تاکید دوباره) و صرفا با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را مقداری مات نمایید .

نکته دوم :
در صورتی‌که پوستی کم آب دارید و مدام مجبورید آن را با اشکال کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر میباشد در بعضا مورد ها خیر مدام آنهم به ترتیبی که در تحت نقل شده میباشد از پنکیک در آخر آرایشتان به کار گیری نمائید به این دلیل که در هر سنی که باشید بی آبی پوستتان سبب ساز می‌گردد که با پنکیک خطوط رخ ی شما اضافه معین شود، رویکرد بهتر آن میباشد که بعد از به کار گیری از ضد آفتاب اختصاصی پوستتان فقط از یک کرم پودر خوب به کار گیری نمائید که در‌حالتی که که دوست داشتید پوستتان مات چشم شود از جور مات آن را تهیه و تنظیم کرده و روی ضد آفتابتان بزنید .

نکته سوم :
درصورتی که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لکهای ارثیه از جوش دارید و می‌خواهید آن را برای یک پیرایش ملایم و خوشگل مهیا نمایید بهتر میباشد نخست ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، بعد از یک کرم پودر خوب که قابلیت و امکان پوشانندگی نیکی دارااست به کار گیری کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در انتها عمل پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را مقداری از براقی به ماتی برسانید. گشوده هم در حیث داشته باشید که پد را حریم چشمها نمالید، همچنین آن را روی پوست نکشید تنها بگذارید و بردارید.

پوست های کم آب بخوانند
دختران و خانم هایی که پوست بسیار بی آبی دارا هستند مطلقا نخست از مرطوب کننده ای مطلوب به کار گیری کرده، بعداز مرطوب ساختن پوست ضدآفتاب مطلوب و بعداز جذب بی نقص آن ها از پنکیک استعمال نمایند .

سوال پیش می‌آید چه مرطوب کننده ای بهتر میباشد؟
سفارش:

کرم مرطوب کننده کیووی با اس بی اف 30


روی ضد آفتاب پنکیک زدن ضرری برای پوست دارااست؟
می بایست توجه شود که پنکیک‌ ها اثر بخشی ضدآفتاب را معدود می کنند. علاوه بر این پنکیک در بعضی مواقع منجر گشوده شدن منافذ پوست می‌گردد . با در حیث داشتن این نکات، می‌توانید در چهره رغبت، ضد آفتابی را تعیین نمائید که خواص آرایشی و پوشش‌ دهندگی را نیز در خودش داشته باشد.

ضد آفتابی با این مشخصات نمی شناسید؟ و یا این که از تنوع مارک ها گزینش برایتان طاقت فرسا میباشد؟

ضد آفتاب کامپکت اس او آر با اس بی اف 50 و بالاترین کاور



چطور پنکیک بزنیم؟
اولی و مهم‌ترین مرحله آن میباشد که پد پنکیک خویش را مرطوب نمایید، هرچه رطوبت پد پنکیک کمتر باشد، پوشش بیشتری خواهید داشت، پس در صورتی‌که در‌پی یک پوشش طبیعی روی پوست رخ تان میباشید، پد را زیاد مرطوب نکنید و همینطور برای برداشتن پنکیک فشار مازاد به آن وارد نکنید. با مقدار کافی از پنکیک روی پد، پوشش پوست را ابتدا نمائید برای اینکه پوست فیس شما یکنواخت خیس بنظر رسد و هرچه قدر از سطح فیس را که میتوانید پوشش بدهید : فیس، زنخدان، کناره های بینی و خطوط نزدیک دیده.

چه پنکیکی بزنیم؟
پنکیک سیلک میلادوپیز



با چه چیزی پد پنکیک را مرطوب کنیم؟
اینکه می گوییم نخستین پد پنکیک را تر فرمائید بدین مفهوم وجود ندارد که آن را پایین شیر آب بگیرید بلکه در مراد چکاندن چندین قطره آب میباشد!

در صورتی این فعالیت برایتان مشقت بار میباشد با یک تیر دو نشان بزنید و از اسپری آب استعمال فرمایید:

همان گونه که در مقاله‌ها قبلی تیتر شوید، اسپری آب با آب تفاوت داراست. استعمال از آن را به جهت مختصات و خصوصیت های منحصربه‌فرد به فردش پیشنهاد میشود.

اسپری آب را نمی شناسید؟ یک سفارش:
اسپری آب اون



قصه از دل پارکی طبیعی آغازمی‌شود. تاریخچه پربار اَوِن از دهکده‌ای کوچک بنا شده در جنوب فرانسه ابتدا شد. دهکده قشنگ و سابق اَوِن در دره «اورب» در دل بوستان محلی «هات لانگدوک» واقع شده‌است. موقعیت اقلیمی این دهکده، پوشش گیاهی سرسبزی را آماده آورده و اَوِن زیر تأثیر دریای شمال و اقیانوس اطلس ازآب و هوای بسیار معتدل همدم با تابش کافی نوروروشنایی خورشید برخوردار‌است. ولی اذن بدهید از در آغاز استارت کنیم...
داستانی قشنگ و دیدنی
سال ۱۷۳۶ میلادی: همگی چیز زمانی استارت شد که اسب مارکیز روکوزل از خارش شدیدی سختی میبرد و بعد از اندکی شناور بودن داخل رودخانه اورب معالجه شد! این‌سیرتکامل بود که خاصیت ضد التهابی و التیام‌دهندگی چشمه آب گرم اَوِن کشف شد.
۱۷۴۳: اول بیماران وارد دره اورب و چشمه «سنت اودیل» شدند.
۱۸۷۱: بعد از ارسال بطری‌های دربردارنده آب چشمه آب گرم اَوِن برای قربانیان حریق‌سوزی پهناور شیکاگو، ایالات متحده به خاصیت آن پی میبرد.
۱۸۷۴: از سوی دولت فرانسه این چشمه تحت عنوان «منافع همگانی» اعلام میشود.
۱۹۹۰: بازسازی راس آب درمانی انجام می‌پذیرد. آزمایشگاه‌های تخصصی پوست مقدمه به عمل مینمایند.
سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۳: کارگاه توسعه و گسترش مییابد.
۲۰۰۴: راس آب درمانی گسترش پیدا می نماید.
۲۰۰۷: آزمایشگاه‌های تخصصی پوست اَوِن با در چنگ قرار دادن تولیدات برای در حدود ۱۰۰ سرزمین، شرایط و منزلت اصلی و پیشرو بودن خویش در عرصه فی مابین‌المللی را ثبت می نمایند. اَوِن، بالاتر از مرزها.
در سراسر جهان ارتباطی حقیقی وواقعی و بر مبنای اعتماد در بین آزمایشگاه‌های تخصصی پوست و مشتریان برقرار می‌گردد. این اعتماد خیر فقط دربرگیرنده فواید تخصصی همگی محصول ها چشمه آب گرم اَوِن می گردد، بلکه به رابطه ترکیبات جدید و فرمول‌های خلاقانه‌ نیز اعتماد می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.