اشکال پنکک برای اشکال پوست

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

اشکال پنکک برای اشکال پوست

۱۶۵ بازديد
بهترین مارک پنکیک


پنکک
این ایام به جهت تنوع فرآورده و مارک گزینش پنکک برای پوست کم آب یا این که چرب عمل مشقت گردیده و نیاز به وقت و صبر بیشتری دارااست. البته به محض اینکه یک پنکیک مطلوب برای خویش پیدا کردید، تا مدتی شل خواهید.
مسلما دو دلیل مهم گزینش شایسته ترین پنکیک آرایشی، سبک و بادوام بودن آن میباشد. پنکک آرایشی سعی عالی در جذب چربی پوست دارااست و یاری میکند در حین روز پوست شما کمتر برق بزند و ظاهری مات و طبیعی داشته باشد. در صورتیکه هر شب گذشته از خواب رخ خویش خوب را بشویید، پنکیک چهره جوش‌های شما‌را زیاد نمی‌نماید. پنکیک آرایشی امروزه به رنگ‌های متعدد ایجاد می گردد و هر شخص با هر رنگ پوست می‌‌تواند پنکک مطلوب رنگ پوست خویش را به راحتی پیدا نماید.



خصوصیت‌های یک پنکک خوب
همگی افراد پوستی یک‌دست، تندرست و واضح می خواهند و برخی اشخاص از این نعمت محرومند و احتیاج به پنکک با پوشانندگی بالا دارا‌هستند که جای جوش و لک‌ های فیس را کاور نماید. پنکک خوب به راحتی نریخته، تغییر‌و تحول رنگ و موقعیت نداده و ماندگاری پیرایش را تضمین می‌کنند. می بایست اعتنا داشت که مهمترین مزایای به کار گیری از پنکک خوب در دست گرفتن چربی پوست، مات کردن آن و طبیعی جلوه دادن پیرایش فیس میباشد. موردها تحت مهم‌ترین مشخصه های یک پنکک خوب را بیان می‌نماید:

• در دست گرفتن کننده چربی پوست

• مات کننده پوست

• طبیعی جلوه دادن آرایش و پیرایش فیس

• پوشانندگی بالا

• ماندگاری خوب

• بازدارنده بروز اشکال جوش و لک رخ

• مطلوب برای مصرف روزمره



اشکال پنکک برای اشکال پوست
پوست چرب: بایستی بدانید اشخاصی که پوست چرب و مستعد آکنه دارا هستند بهتر میباشد به جای کرم پودر از پنکک استعمال نمایند. پنکیک به خیال و خاطر ساختار جامد و پودری چربی کمتری دارااست و به همین علت بازدارنده بسته شدن منافذ پوست گردیده و از چرب شدن بیش تر از اندازه رخ و تولید آکنه خودداری میکند.

پوست کم آب: اگر که پیرو پنکک مطلوب برای پوست کم آب می‌گردید، مسلما به سراغ پنکیک‌های ملایم غیر مات که چربی پوست را خیلی جذب نمیکنند بروید.
در صورتی پوست شما زیاد عرق مینماید، بایستی بعد از به کارگیری از کرم پودر و پنکیک قطعا از فیکساتور به کارگیری فرمائید. فیکساتور یاری مینماید تا آرایش و پیرایش برهه زمانی عصر بیشتری روی پوست باقی بماند. علاوه بر این، پودر فیکس کننده قابلیت و امکان مات کردن پوست هم داراست. پودر ثبت کننده پیرایش به طور بی‌رنگ، رنگی، اکلیلی و براق در برندهای متفاوت موجود است.



شایسته ترین مارک های پنکک
در مغازه اینترنتی دیجی‌مال تمام برندهای پر اسم و رسم و پرطرفدار پنکیک موجود هست. فرقی نمی‌نماید پوست تیره‌ یا این که پر‌نور دارید می بایست بدانید که برندهای دارای شهرت برای اشکال رنگ پوست، پنکک و پودر فیکساتور ساخت کرده‌اند. در وبسایت دیجی‌متاع قابلیت خرید از برندهایی نظیر ورسای (Versai)، دایسل (Daycell)، دوسه (Doucce)، آرت دکو (Artdeco)، لانکوم (Lancome)، لورآل (Loreal)، اتود (Etude)، اسنس (Essence)، تایرا (Tyra)، مای (My) موجود هست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.