خصوصیت‌های پنکیک گیاهی جویل:

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

خصوصیت‌های پنکیک گیاهی جویل:

۸۱ بازديد
بهترین مارک پنکیک
استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 عدد مپنکیک گیاهی جویل دارنده ترکیبات بسیار سبک و پوشانندگی فوق العاده بالایی میباشد بطوریکه عیوب پوست را به دست کم رسانده و موجب یکنواخت شدن پوست رخ می‌شود. پنکک جویل مطلوب اشکال پوست، حتی حساس‌ترین پوست‌ها است. مواد تشکیل دهنده آن بسیار قابل انعطاف و لطیف بوده و با مخلوط کرمی خویش به راحتی روی پوست می لغزد و پوششی بی عیب و نقص را آماده میکند. پنکک جویل دربردارنده عصاره گیاه چای سبز میباشد که ترمیم کننده پوست بوده و دارنده خواص آنتی اکسیدان، ضد باکتری، ضد قارچ و ضد التهاب است. این پنکیک فاقد پارابن و مواد معدنی مضر بوده و ضد آلرژی میباشد. با ارائه پوششی حاذق اثر ها جوش‌ها و لکه‌های رخ را محو میکند.

از پنکیک گیاهی جویل می قدرت هم به مراد زیرسازی پیش از پیرایش و هم تحت عنوان پوشش آخرین به کار گرفت که به جهت ساختار سبک و فاقد چربی، بعد از مصرف به هیچ عنوانً روی پوست حس نشده و احساس سبکی و لطافت را به همدم دارااست. این پنکیک مقاوم در قبال آب و چربی بوده و در تمام ارتفاع روز نیاز به تمدید و تجدید پیرایش ندارد. پنکک جویل از پوست رخ در قبال اشعه مضر آفتاب، آلودگی‌ها، رادیکال‌های آزاد و دست اندرکاران محیطی مراقبت میکند. همینطور علاوه بر دوری از چروکیدگی و پیری زودرس پوست، پوست را احیا و ترمیم نموده و با از در بین بردن خطوط روی فیس، پوست را یکپارچه و یکنواخت می‌سازد. پد پنکک جویل از فرآورده بسیار لطیف و سازگار با پوست چهره میباشد که هیچگونه آسیبی به پوست نمی‌رساند.



خصوصیت‌های پنکیک گیاهی جویل:
– ماندگاری بسیار خوب سوای شم سنگینی روی پوست

– قابل استعمال به دو رخ: کم آب و مرطوب

– ساخت پوششی مات و به طور کاملً یک پارچه

–دربردارنده عصاره گیاه چای سبز

– دارنده بافت قابل انعطاف و سبک

– ضد آب و ضد چربی

– آنتی اکسیدان

– ترمیم کننده

– ضد باکتری

– ضد چروک

– ضد التهاب

– ضد قارچ



طریق مصرف:
به امداد پد یک لایه پودر را از اواسط چهره به سمت گوشه‌ها به صورت یکپارچه کشیده و به‌تدریج به لایه‌های پودری بیافزایید تا پوست صاف و یکپارچه شود.قاله می‌توانید ویرایش نمایید، برای به کارگیری اضافه لطفا به بخش افزایش مراجعه‌نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.