با فنون درست پنکیک زدن روی چهره سوای تولید ماسیدگی روی پوست

۱۳۹ بازديد
بهترین مارک پنکیک
با فنون درست پنکیک زدن روی چهره سوای تولید ماسیدگی روی پوست آشنا گردید.
اکثر ما اکثر زمان ها رغبت داریم، پنکیک یا این که پودرهای فشرده را به راحتی روی تمام رخ پخش کنیم. سود این فعالیت معمولا یک پارچه پخش نشدن پودر روی فیس یا این که ماسیدگی آن می‌شود. فراهم نمودن یک بافت مخملی و صاف با پنکیک فقط با به کارگیری درست قابل دستیابی میباشد. فراگیری پنکیک زدن فیس به صورت درست را در پایین مشاهده خواهید کرد.

یادگرفتن پنکیک زدن فیس
ما به شما یک طریق عالی برای کاربرد پنکیک معرفی می‌کنیم که فیض آن یک پیرایش کامل با ماندگاری طولانی میباشد. همینطور توصیه می‌کنیم مدام یک پنکیک یار خویش داشته باشید که به گزاش پرشین او هر دوره شم کردید فیس تان یه خرده عرق کرده، فقط پاره ای از آن استعمال نمایید.

وسایل مایحتاج:

کرم پودر
پنکیک فشرده یا این که شل و ول
قلموی پودر
اسفنج آرایشی
مرحله ۱: تطهیر و مرطوب کردن پوست

فیس خویش را نخست به طور کامل پاک و مرطوب فرمائید. آن‌گاه از پرایمر چهره به کارگیری فرمائید تا ماندگاری پیرایش را بالا برده و همینطور یک شالوده یکدست برای پیرایش شما آماده نماید.


مرطوب کردن پوست و به کارگیری از کرم پودر
مرحله ۲: یه خرده کرم پودر

در نقاطی از فیس که نیاز به پوشاندن دارااست، مثل تحت دیده ها، حریم دهن و یا این که هر قسمتی از پوست چهره که نیاز دارید رنگ آن یکپارچه شود، پاره ای کانسیلر بزنید. بعد از آن یه خرده کرم پودر را به فیس ضربات ملایم روی تمام رخ زده و به خیر و خوبی ادغام نمائید.

مهم میباشد بدانید که به کارگیری از پنکیک، پس از کانسیلر و کرم پودر میباشد و یا این که در‌حالتی که که قصد به کارگیری از کرم پودر ندارید، بلافاصله پس از به کار گیری از پرایمر بایستی از پنکیک به کار گیری فرمائید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.