راهنمای خرید پنکیک خوب

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

راهنمای خرید پنکیک خوب

۱۵۷ بازديد

بهترین مارک پنکیک
راهنمای خرید پنکیک خوب
راهنمای خرید پنکیک خوب و ارزان +پنکیک خوب برای پوست چرب
مینا نظری29 تیر, 982,503
سرفصل‌ها
این ایام به جهت تنوع کالا و مارک گزینش پنکک برای پوست کم آب یا این که چرب عمل رنج گردیده و نیاز به وقت و صبر بیشتری داراست. البته به محض اینکه یک پنکیک مطلوب برای خویش پیدا کردید، تا مدتی شل خواهید. حتما دو برهان مهم تعیین شایسته ترین پنکیک آرایشی، سبک و بادوام بودن آن میباشد. پنکک آرایشی همت عالی در جذب چربی پوست داراست و امداد میکند در حین روز پوست شما کمتر برق بزند و ظاهری مات و طبیعی داشته باشد. در شرایطی که هر شب پیشین از خواب رخ خویش خوب را بشویید، پنکیک چهره جوش‌های شما‌را زیاد نمی‌نماید. پنکیک آرایشی امروزه به رنگ‌های متعدد ساخت میشود و هر شخص با هر رنگ پوست می‌‌تواند پنکک مطلوب رنگ پوست خویش را به راحتی پیدا نماید. در‌این پست به راهنمای خرید پنکیک خوب و ارزان از برندهای دارای اعتبار می پردازیم.

راهنمای خرید پنکیک خوب و ارزان
همگی افراد پوستی یک‌دست، سلامت و روشن می خواهند و بعضا اشخاص از این نعمت محرومند و احتیاج به پنکک با پوشانندگی بالا دارا هستند که جای جوش و لک‌ های رخ را کاور نماید. مورد ها تحت مهمترین مشخصه های یک پنکک خوب را بیان مینماید:

در دست گرفتن کننده چربی پوست
مات کننده پوست
طبیعی جلوه دادن پیرایش رخ
پوشانندگی بالا
ماندگاری خوب
بازدارنده بروز اشکال جوش و لک چهره
مطلوب برای مصرف روزمره
پنکک خوب به راحتی نریخته، تغییر‌و تحول رنگ و موقعیت نداده و ماندگاری آرایش و پیرایش را تضمین می‌کنند. بایستی دقت داشت که مهمترین مزایای به کار گیری از پنکک خوب در دست گرفتن چربی پوست، مات کردن آن و طبیعی جلوه دادن پیرایش فیس میباشد.

پوست چرب: می بایست بدانید کسانی که پوست چرب و مستعد آکنه دارا‌هستند بهتر میباشد به جای کرم پودر از پنکک به کار گیری نمایند. پنکیک به خیال و خاطر ساختار جامد و پودری چربی کمتری دارااست و به همین علت بازدارنده بسته شدن منافذ پوست گردیده و از چرب شدن بیشتراز اندازه فیس و ساخت آکنه دوری می نماید.
پوست کم آب: در شرایطی‌که که پیرو پنکک مطلوب برای پوست کم آب می‌گردید، بی تردید به سراغ پنکیک‌های ملایم غیر مات که چربی پوست را خیلی جذب نمی کنند بروید. در شرایطی که پوست شما زیاد عرق میکند، می بایست بعداز به کارگیری از کرم پودر و پنکیک بی تردید از فیکساتور به کار گیری نمائید. فیکساتور یاری می کند تا آرایش و پیرایش مقطع عصر بیشتری روی پوست باقی بماند. علاوه بر این، پودر فیکس کننده امکان مات کردن پوست هم دارااست. پودر ثبت کننده پیرایش به طور بی‌رنگ، رنگی، اکلیلی و براق در برندهای گوناگون موجود هست.

پنکیک جیو شماره 23 کد 001
پنکیک یکی‌از اصلی‌ترین اسباب و اثاث آرایشی در داشتن آرایشی مختلف میباشد؛ پودر پنکیک دوکاره جیو برای پوست‌های کم آب و مرطوب مطلوب خواهد بود. کاربرد کم آب و مرطوب به‌این رخ بوده که در صورتی‌که پوست شما کم آب میباشد، بر روی پوست پاک و مهیا‌ی پیرایش، پنکیک پیرایش شما‌را ثبت کرده و چنانچه که پوست شما مرطوب و نم‌دار میباشد، اثر بالا و همینطور ماندگاری بالایی خواهد داشت و حکم کرم‌ پودر را ایفا میکند.

همینطور در صورتی بخواهیم اثر مرطوب نمایند‌گی را روی پوست ساخت کنیم به جز تر کردن فیس می‌اقتدار با پد تر هم این عمل را انجام اعطا کرد. به کار گیری از پنکیک به شما در داشتن آرایشی بی‌نقص یاری خواهد کرد و پوستی صاف، با پوشاندن تمام عیوب، را نشان خواهد بخشید و همینطور در ماندگاری بالای پیرایش شریک میباشد تا پیرایش را روی پوست فیکس و ثبت نماید.

این فرآورده سوای ساخت ضخامت روی پوست، رنگی طبیعی و پوستی صاف را به شما کادو مینماید که در مرحله‌ی پایان پیرایش به کارگیری خواهد شد. پودر پنکیک دوکاره جیو بسیار قابل انعطاف روی پوست می نشیند و کاور بسیار عالی دارااست. پنکیک جیو از حیث رنگ تنوع نیکی داراست و با پوست و رنگ پوست اهل ایران ها سازش دارااست. از این پنکیک هم به طور کم آب و هم به طور مرطوب میتوان بهره برد.

گونه پوشش مات
شماره رنگ 23
اساس رنگ میانگین پر‌نور
مبنی بر رنگ پوست پر‌نور , میانگین , گندمی
مقدار 10.5 گرم
SPF ندارد
آینه دارااست
مرزوبوم مبدا مارک کره
بقیه توضیحات دارنده 2 پد کم آب و مرطوب
ماندگاری زیاد
یکنواخت کردن پوست
مشاهده ارزش و خرید


پنکک فلورمار نوع فشرده شماره 98
مارک فلورمار در سال 1970در شهر میلان ایتالیا تثبیت شوید.ساخت تولید ها فلورمار در ترکیه در سال 1972 آغاز شد و اینک بیش تر از 40 سال عمر داراست.لاک ناخن او‌لین فرآورده پیروز فلورمار بود.بعد از این پیروزی فلورمار آغاز به ایجاد رژگونه،سایه دیده،ریمل،رژ لب و بقیه تولیدها آرایشی بهداشتی نمود.

در سال 2002 عمل فلورمار به بازارهای بیت المللی معطوف شده و رویش نمود به گونه ای که اکنون در بیش تر از 80 مملکت عالم و در 4 مجموعه کشورها حضور دارااست.پنکک فشرده چرب فلورمار تازگی پوست را در تمام برهه زمانی روز مراقبت کرده وبا پوشش ابریشمی خویش نواقص پوست را به دست کم می‌رساند. موادسازنده فعال در آن رطوبت پوست را تهیه و تنظیم کرده و بازدارنده از پیری زود رس می شود.حالا تولیدها اورجینال فلورمار به وسیله کمپانی پویانگار هم پا با هولوگرام در دکان دیجی جنس در دسترس مصرف کننده گان گرامی می‌باشد.

شماره رنگ 98
شالوده رنگ میانگین پر‌نور
مبنی بر رنگ پوست گندمی
مقدار 11 گرم
SPF ندارد
آینه دارااست
مملکت مبدا مارک ترکیه
مشاهده بها و خرید


پنکیک لورآل نوع True Match شماره D1.W1
آراستن در تشدید زیبایی هر شخصی تاثیرگذار میباشد، به کار گیری از مواد آرایشی مطلوب برای پوست چهره نیز با یه خرده فکر هم پا میباشد به دلیل آن که جور‌های مختلفی از کرم‌پودر، پنکیک، پودرهای مایع و ماوس و… وارد بازار شده‌است و اینکه کدام گونه از لحاظ پوشش دهی و سازش آن روی پوست تاثیر بیشتری خواهد داشت. پنکیک «لورآل» (Loreal) از بافت سبکی برخوردار‌است که سطحی یک پارچه را در روی پوست ساخت می‌نماید.

لورآل باتجربه ای یکصد ساله در صنعت اسباب آرایشی و بهداشتی جزو برندهای محبوبی میباشد که امروزه تولید ها خویش را در بیشتراز 150 میهن عالم عرضه میکند و حائز درجه اولیه جهانی در‌این صنعت میباشد. داشتن بافت سبک این کالا سبب گردیده که به کار گیری از آن به‌بازه طولانی شم سنگینی را به یار نداشته باشد. هماهنگ بودن رنگ پنکیک با پوست شما از اهمیت بالایی شامل است.




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.