شیوه تنظیم پنکیک خانگی

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

شیوه تنظیم پنکیک خانگی

۱۳۸ بازديد
بهترین مارک پنکیک
استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 عدساخت پنکیک و رژ لب با مواد خوراکی!
با مواد طبیعی و خوراکی هم میتوان اسباب آرایشی مانند پنکیک و رژ لب تنظیم کرد.‎

شرکت ها آرایشی و بهداشتی در تمام عالم برای تنظیم تولیدات آرایشی از مواد سمی مانند سرب و جیوه به کارگیری مینمایند. هیچ رسمی هم نمی تواند جلوی این فعالیت را بگیرد. اسباب آرایشی با مواد شیمیایی، حفظ کننده ها و آلرژن ها مالامال میگردند و بسیار هم لوکس می‌باشند. بهتر میباشد خودتان دست به عمل گردیده و با مواد طبیعی و خوراکی در آشپزخانه کرم پودر و رژلب تان را تهیه و تنظیم نمایید. این چه‌طور هم برای محافظت زیبایی همدم با تن درستی شما روش تنظیم پنکک با آرد برنج و یک قابل انعطاف کننده لب رنگی را توضیح می‌دهد.

شیوه تنظیم پنکیک خانگی

تابه ای را روی حرارت قرار دهید و مقدار مقداری آرد برنج در آن بریزید. در یک سری درجه نخستین که‌این پنکک را تنظیم میکنید از معیار یه خرده آرد برنج به کار گیری نمائید.
حرارت را بسیار ملایم فرمائید و به ندرت آرد را هم بزنید تا آرد قهوه ای شود. مهم میباشد که حرارت معدود باشد تا شما بتوانید فرایند تغییر‌و تحول رنگ آرد برنج را پایین در دست گرفتن داشته باشید تا تغییر و تحول رنگ به سایه ای که مطابقت و همخوانی بر رنگ پوست شما باشد رسد.
به هم زدن آرد با یک قاشق چوبی ادامه دهید تا رنگ آرد تماما یکپارچه شود.هنگامی به رنگ آیتم نظرتان رسیدید حرارت را خاموش نمائید و کاسه را کنار بگذارید تا سرد شود.پس از خنک شدن پنکک دست سازتان را در یک کاسه درب دار بریزید.

شیوه تنظیم پنکیک خانگی,تولید پنکیک و رژلب با مواد خوراکی,تهیه و تنظیم پنکیک,ایجاد پنکیک خانگی,ایجاد پنکیک آرایشی,طریق تنظیم پنکیک خانگی

طریق تنظیم رژ لب خانگی
در یک پیاله شیشه ای (مطلوب برای قرار دادن روی حرارت یا این که ماکروویو) یه خرده موم زنبور عسل بریزید و آن را روی حرارت اجاق‌گاز یا این که در ماکروویو قرار دهید.

یک چغندر را شسته و پوست آن را بگیرید و با آب میوه گیری آب خالص چغندر را بگیرید.آب چغندر را هم در ظرفی (ترجیحا شیشه ای) کنار بگذارید.

موم را با حرارت معدود ذوب نمائید. در‌حالتی که آن را روی اجاق گاز قرار دادید به صورت همیشه هم بزنید تا موم ذوب شود و در‌صورتی‌که از ماکروویو به کار گیری میکنید در فواصل ۳۰ ثانیه ای آن را از ماکروویو بیرون کرده و هم بزنید.

زمانی که موم تماما ذوب شد به معیار رنگ آیتم نظرتان آب چغندر را در موم بریزید و هم بزنید.این ادغام را در کاسه آیتم نظرتان بریزید و کنار بگذارید تا خنک شود.
نکته:شما می‌توانید با ادغام کردن آرد برنج با پماد زینک اکسید (پماد سوختگی) یک ضدآفتاب طبیعی بسازید.

د نوشته‌ی‌علمی می توانید ویرایش نمائید، برای استعمال اضافه لطفا به بخش افزایش مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.