بی تردید برای شما پیش آمده که پنکیک از دست‌تان افتاده و خرد گردیده؟

۱۴۱ بازديد
بهترین مارک پنکیک
بی تردید برای شما پیش آمده که پنکیک از دست‌تان افتاده و خرد گردیده؟ در اینجور مواقع هیچوقت آن را به دور نریزید. در اینجا می خواهیم به شما یادگرفتن دهیم که چطور پنکیک شکسته را ترمیم نمایید تا مانند روز اولش شود تا دیگر نیاز نباشد یک پنکیک تازه بخرید.

وسایلی که نیاز دارید

الکل صنعتی 70 درصد
انبان فریزری
برس خط دیده
کاردک منحصر پهن کردن و مالیدن مرهم روى پارچه و جراحت
قطره چکان

1. برای اینکه روی میز آلوده و کثیف نشود و ذرات پنکیک پخش نشود پیاله پنکیک را بدون نقص باطن گونی بگذارید و بدور تا بدور آن را با چسب مقداری سفت فرمائید اما در حالتی‌که چسب در دسترس نبود می‌‌توانید انبان را پایین کاسه قرار دهید.



2. اکنون با کاردک روی پنکیک بزنید تا بدون نقص پودر شود و ساختاری یک پارچه پیدا نماید چراکه در صورتی قسمتی درشت و دانه‌دانه و قسمتی پودر باشد سود آخرین چندان مناسب نخواهد بود.



3. گونی را از پیاله غیر وابسته فرمایید و یکسری قطره الکل به پودر بیشتر فرمائید تا موقعیت خمیر پیدا نماید؛ در حالتی‌که الکل نداشتید، میتوانید از گلاب هم برای این فعالیت استعمال نمایید ولی الکل بهتر میباشد زیرا احتمال رویش میکروب‌ها را زیر میاورد.



4. با کاردک خمیر به دست آمده را تماما صاف و پنکیک را مشابه شرایط نخستین آن قبلی از شکستن فرمایید.



5. با برس خط دیده کناره‌های کاسه پنکیک را تماما صاف فرمایید تا پنکک بعداز کم آب شدن تماما پاک و آراسته باشد.



6. زمانی که کارتان تماما به انتها رسید بگذارید تا تماما کم آب شود. بعداز کم آب شدن به به عبارتی صورت نخستین تبدیل میگردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.