نکات مهم در آرایش و پیرایش برنزه

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

نکات مهم در آرایش و پیرایش برنزه

۶۶ بازديد
بهترین مارک پنکیک
نکات مهم در آرایش و پیرایش برنزه
آرایش و پیرایش برنزه این ایام دوستداران متعددی پیدا نموده است، خیلی ها دیگر عشق ای به کرم پودر ها و پنکک های پر‌نور، رژ ها و رژ اشکال صورتی و قرمز‌رنگ ندارند. یک کدام از مزایای آرایش و پیرایش برنز این میباشد که به کارگیری از طیف رنگ های برنز میتواند بخش های متعدد رخ شما‌را پررنگ و نمایان نماید و در شرایطی که این جور پیرایش را به طور صحیح و اصولی خاطر بگیرید می‌توانید رخ ای جالب و نمکی خیس داشته باشید. با دقت به آغاز فصل‌تابستان این سبک آرایش و پیرایش بیش تر به کارگیری میشود پس مطلقا نکات دقیق آن را خاطر بگیرید تا از درخشش این سبک دوست داشتنی لذت ببرید.



آشنایی رنگ پوست
مهم‌ترین مرحله ی آرایش و پیرایش برنز این میباشد که رنگ پوست خویش را بشناسید و بدانید در کدام گونه از رنگ ها قراردارد، این شناخت صحیح سبب می‌شود تا بتوانید رنگ کرم پودر و پنکک خویش را به صدق گزینش فرمایید. ولی این را بایستی در حیث داشته باشید که می بایست رنگ گزینش گردیده بایستی پاره ای تیره خیس از رنگ طبیعی پوستتان باشد. در‌حالتی که پوستتان پر‌نور میباشد، از کرم پودرهایی که تم عسلی دارا‌هستند استعمال نمایید، داشتن رگه های طلایی درین کرم پودرها به پوست شما جلا و درخشندگی قابل قبولی می‌دهد. برای کسانی که پوست گندمگون دارا‌هستند هم، برنز کهربایی تعیین صدق میباشد.




کرم پودر مات فلورمار برای پیرایش برنز


پاک کردن پوست پیشین از پیرایش برنزه
رخ خویش را به طور کامل منزه فرمایید؛ با اعتنا به جور پوست تان از صابون خانگی های آرایشی، اسکراپ و دستمال مرطوب استعمال نمائید؛ توجه داشته باشید که پوست صورتتان کم آب باشد و هیچ جور مرطوب کننده یا این که روغن نباید روی چهره باشد، زیرا دراین‌صورت کرم پودر و پنکک برنز روی چهره می چسبد و به شرایط تکه تکه در میاید و پوست را رگه دار می‌کند.




محلول تمیز کننده پمپی آرایش و پیرایش رخ و بدور


کرم پودر و پنکک
در پیرایش برنز نباید از فاندیشن به کارگیری فرمائید. زیرا رنگ برنز روی فاندیشن یک تیرگی گل آلود تولید می‌کند. که آن براقی و درخشندگی که مد حیث میکاپ برنزه میباشد از دربین میبرد. کرم پودر را به طور ضربه ای به طور خویش بزنید و تمام رخ را با آن پوشش بدهید.


کرم پودر مات بلک دایموند مای مطلوب برای پیرایش برنز


نکته ی مهم در پیرایش برنز این میباشد که بی تردید بایستی پنکک را با برس روی فیس بزنید خیر با پد. نوک برس را به طور دورانی درون رنگ بچرخانید و با یک فوت خیلی علامت از یکنواخت بودن رنگ روی برس مطمئن گردید و نخستین نصیب هایی از رخ را که بیش تر مقابل روشنایی آفتاب میباشد را برنز فرمائید و آن‌گاه سراغ پیشانی، بینی و سپس به‌تدریج به سمت ذیل و روی سیرتکامل ها را به ترتیب برنز نمائید و چنانچه دوست داشتید می‌توانید روی زنخدان تان را هم پاره ای برنز نمائید تا درخشش رخ تان طولانی تر شود.




کلیه موردها نقل شده در خصوص آرایش و پیرایش برنز را درین عکس میبیند
سایه مهمترین گزینش
بعداز به کار گیری از کرم پودر و پنکک که بیس بی نقص رخ و اساس ی اصلی آرایش و پیرایش برنز میباشد، سایه مهم‌ترین گزینش اثاثیه آرایش و پیرایش میباشد. در حالتی که سایه زدن رو خوب بلد نیستین، بدون شک مقاله « یادگرفتن سایه زدن برای اشخاص غیرماهر » رو بخونین. دیده ها عنصر اصلی چهره به اکانت می آینده به همین عامل در آرایش و پیرایش بایستی توجه متعددی را برای تعیین سایه و نوع خط دیده داشته باشیم. رنگ بژ و قهوه ای شایسته ترین تعیین برای سایه در پیرایش برنز میباشد؛


پالت ماهر سایه دیده گلدن رز برای پیرایش برنز


اما در صورتی شما عشق و علاقه ی متعددی به درخشش پیرایش تان داشته باشید میتوانید از رنگ هایی که بیس طلایی یا این که کهربایی هم دارا هستند به کار گیری فرمایید. ترکیب رنگ کهربایی با نارنجی رنگ مات هم یک مخلوط مطلوب برای اشخاصی میباشد که پشت دیده بلند دارا هستند. در رخ رغبت در مراسم های شب برای بیش تر جلوه کردن سایه میتوانید نصیب انتهایی دیده تان را با یک بند انگشت از سایه های اکلیلی لبریز نمائید


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.