تهیه و تنظیم پنکک

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

تهیه و تنظیم پنکک

۶۸ بازديد
شرکت های آرایشی و بهداشتی در تمام دنیا برای تهیه و تنظیم محصولات آرایشی از مواد سمی مثل سرب و جیوه به کار گیری می نمایند . هیچ رسمی نیز نمی تواند جلوی این کار را بگیرد . لوازم آرایشی با مواد شیمیایی، نگهدارنده ها و آلرژن ها پر می شوند و دوچندان هم گران بها میباشند . خوب تر میباشد خودتان دست به عمل گردیده و با مواد طبیعی و خوراکی در آشپزخانه کرم پودر و رژلب تان را تهیه و تنظیم فرمائید . این چه‌طور نیز برای مراقبت زیبایی یار با سالمی شما روش تنظیم پنکک با آرد برنج و یک نرم کننده لب رنگی را توضیح می دهد .
بهترین مارک پنکیک
نحوه
تهیه و تنظیم پنکک
تابه ای را روی حرارت قرار دهید و اندازه مقداری آرد برنج در آن بریزید . در یکسری جایگاه اول که این پنکک را تنظیم می نمائید از میزان پاره ای آرد برنج به کارگیری نمائید .


حرارت را مضاعف ملایم فرمایید و قلیل اندک آرد را نیز بزنید تا آرد قهوه ای شود . اصلی میباشد که حرارت ناچیز باشد تا شما بتوانید روند تغییر رنگ آرد برنج را تحت کنترل داشته باشید تا تغییر رنگ به سایه ای که مطابقت بر رنگ پوست شما باشد برسد .


به نیز زدن آرد با یک قاشق چوبی ادامه دهید تا رنگ آرد کاملا یک پارچه شود .زمانی به رنگ زمینه نظرتان رسیدید حرارت را خاموش فرمائید و ظرف را کنار بگذارید تا سرد شود .بعد از آن از خنک شدن پنکک دست سازتان را در یک ظرف درب دار بریزید .

شیوه
تهیه و تنظیم قابل انعطاف کننده لب در یک ظرف شیشه ای (مناسب برای قرار دادن روی حرارت یا این که ماکروویو) مقداری موم زنبور عسل بریزید و آن را روی حرارت اجاق‌گاز گاز یا این که در ماکروویو قرار دهید .

یک چغندر را شسته و پوست آن را بگیرید و با آبمیوه گیری آب خالص چغندر را بگیرید .آب چغندر را نیز در ظرفی (ترجیحا شیشه ای) کنار بگذارید .

موم را با حرارت کم ذوب نمایید . در صورتیکه آن را روی اجاق قرار دادید به طور همیشه هم بزنید تا موم ذوب شود و در حالتی که از ماکروویو به کارگیری می نمایید در فواصل 30 ثانیه ای آن را از ماکروویو خارج کرده و هم بزنید .

وقتی که موم کاملا ذوب شد به اندازه رنگ زمینه نظرتان آب چغندر را در موم بریزید و هم بزنید .این ادغام را در ظرف مسئله نظرتان بریزید و کنار بگذارید تا خنک شود .


نکته:شما می توانید با مخلوط کردن آرد برنج با پماد زینک اکسید (پماد سوختگی) یک ضدآفتاب طبیعی بسازید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.