معیار پوشش دهی کذم پودر و پنکیک را در حیث بگیرید

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

معیار پوشش دهی کذم پودر و پنکیک را در حیث بگیرید

۵۵ بازديد
بهترین مارک پنکیک
معیار پوشش دهی مال را در حیث بگیرید
بسته به عیوبی که می‌خواهید بپوشانید، کرم پودری با امکان پوشانندگی سبک، میانگین و یا این که بدون نقص گزینش فرمایید.

پوشش سبک: برخی از تولیدها مایع و یا این که مرطوب کننده های رنگی، پوششی سبک به شما ارائه میدهند که ظاهری طبیعی تولید می‌نماید.

پوشش میانگین: این جور از تولیدات نیز طبیعی بنظر می رسند، البته می‌توانند جوش ها و لکه های ناشی از ارتقا سن را هم بپوشانند. پودر ها، ادغام کرم و پودر، و کرم های بر طبق مواد معدنی کلیه به شما پوششی میانگین می‌دهند.

پوشش بی نقص: خانم هایی که میخواهند تغییر و تحول رنگ پوست، آسیب و بقیه نواقص را بپوشانند، این مورد را در لحاظ بگیرند. پم مسی، یکی‌از مشاورین آرایش و پیرایش کمپانی اثاثیه آرایشی مری کی میگوید: «کرم های فشرده، ادغام کرم و پودر، پنکیک، و فرمول های بر طبق مواد معدنی شایسته ترین گزینش شما می باشند.»

شایسته ترین رنگ را تعیین فرمائید
سرات توضیح می‌دهد: «کرم پودر ها بر مبنای رنگ های زرد رنگ، صورتی/قرمز رنگ، و یا این که خنثی ساخته می گردند. شما بایستی در ادامه کرم پودری بگردید که با موضوع ی پوست شما هم خوانی داشته باشد. یک کدام از رویه های گزینش رنگ مورد ی پوستتان، این میباشد که مشاهده کنید رگ های مچ دست شما تحت فروغ خورشید چه رنگی میباشد. درصورتی که رگ هایتان آبی رنگ اند، پوست شما دارنده مورد ی سرد میباشد. در‌صورتی‌که رگ ها سبز می‌باشند، شما دارنده مسئله ی پوست گرم میباشید.»

تولید ها آرایشی را آزمون نمایید
هنگام آزمون کردن رنگ های کرم پودر، کلمه و واژه ای با فروشنده حرف نکنید! خودتان آزمایش فرمایید. این یک خطا رایج میباشد که بجای آزمون کردن کرم روی چهره، آنرا روی دست آزمون نمایید. مسی می‌گوید: «شما که نمی‌خواهید از کرم پودر روی دستتان استعمال نمائید، به این ترتیب چرا آنرا آنجا آزمایش نمائید؟» او ادامه میدهد: «شایسته ترین مکان برای آزمایش کردن رنگ کرم پودر، بالای خط فکتان میباشد. مقدار یه خرده از کرم پودر را روی صورتتان بزنید، آنرا پخش نمائید و بعد از آن ملاحظه کنید که رنگش بر روی پوستتان چه طور میباشد.»

آزمایش تولید ها زیبایی، بسیار مهم میباشد. درصورتی که محصولی را در داروخانه و ذیل نوروروشنایی فلورسنت آزمون فرمائید، احتمالا رنگ حقیقی وواقعی آن و اینکه چه گونه ظاهرتان را تغییر و تحول میدهد را متوجه نمی گردید. لامپ های فلورسنت، فروغ قرمز رنگ معدود و روشنایی سبز بالایی دارا‌هستند. موضوع ی پوست های معمولی مقدار متعددی رنگ سبز دارااست. در‌حالتی که آرایش و پیرایش نیز موادسازنده سبز داشته باشد، فیض اغراق آمیز خواهد بود. بعضا از آینه های آرایشی تنطیماتی برای اشکال متعدد نور و روشنایی دارا‌هستند. ولی آنان معمولا در مغازه ها در دسترس نیستند. بدین ترتیب با خودتان یک آینه داشته باشید، بعد از آزمایش خارج بروید و در فروغ و روشنایی طبیعی صورتتان را نگاه فرمایید.

برای گزینش شایسته ترین مکان برای خرید تولید ها زیبایی، جوانب مثبت و منفی ای وجود دارا هستند، البته مسی و سرات موافقند که در‌صورتی‌که بضاعت و توان دارید، به یک آرایشگر قابل اطمینان رجوع‌نمایید که احتمالا مکانی با روشنایی مطلوب برای گزینش کرم پودر و تولید ها مطلوب دارااست. در‌حالتی که به یک دکان که گروه ای از مارک های گوناگون را داراست بروید هم، میتوانید بطور مجانی مثال های متفاوت را بگیرید تا در منزل آزمون نمایید. ولی برندهایی که‌این مثال ها را دارا‌هستند، ممکن میباشد گران باشند. داروخانه احتمالا برای شما مثال هایی ندارد، البته محصولاتش مقرون به صرفه خیس میباشد.

دفعه ی آن‌گاه که نیاز به خرید کرم پودر داشتید، روی این زمینه تمرکز فرمایید که می‌خواهید کرم پودرتان چه کاری برای پوستتان بکند. برای یافتن مطلوب ترین فرمول برای صورتتان، مقداری تحقیق فرمائید. با این فعالیت می‌توانید خرید کردن را به سرگرمی تبدیل فرمایید و پیروز باشید! همانگونه که می بایست باشد!.


تولید ها زیرساز آرایش و پیرایش پوست عادی
۱. اشکال کرم پودر سبک

در حالتی‌که در ادامه آرایش و پیرایش محو می‌باشید، مسلماً از این نوع تولید ها به کار گیری فرمایید. اما در حالتی‌که پوست چرب دارید، بهتر میباشد بدور این مواد را خط بکشید و از سایر زیرساز ها امداد بگیرید.

۲. پنکیک

پنکیک ها یا این که پودرهای زیرسازی فشرده، مورد ی بسیار خیر برای پیرایش اشکال پوست به اکانت میایند. همینطور استعمال ی روزمره از آنان برای پوست، هیچ دردسری تولید نمی نماید.

۳. مواد زیرسازی ضد آفتاب

خانم هایی که دوره متعددی را در حین روز خارج از خانه حضور دارا هستند، بهتر میباشد به جای خرید کرم پودر های عادی، از کرم آرایشی یار با ضد آفتاب یاری بگیرند. اشکال کرم بی بی و سی سی علاوه بر دارابودن خصوصیت پوشانندگی پوست، دربردارنده SPF بوده و آیتم ی بسیار قابل قبولی برای پیرایش روزمره ی پوست های عادی، کم آب و حساس به شمار میروند.

تولیدها زیرساز آرایش و پیرایش پوست چرب
۱. پرایمر

سفارش می‌کنیم اشخاص با اشکال پوست گوناگون، مخصوصاً پوست های چرب، در او‌لین مرحله ی زیرسازی آرایش و پیرایش پوست خویش از پرایمر استعمال نمایند. پرایمرها سطح پوست را صاف و یک پارچه میکنند. همینطور سبب ارتقا ماندگاری آرایش و پیرایش فیس میشوند.

۲. گونه های کرم پودر فارغ از چربی

همانگونه که از نامشان پیداست، مورد ی بسیار نیکی برای پوشش چربی بیشتراز حد پوست به اکانت می‌آیند. در طول خرید شایسته ترین کرم پودر برای زیرسازی آرایش و پیرایش پوست چرب به ترازو دوام این تولیدات اعتنا نمائید. این زیرسازها تا وقتی که پوست، چربی بیش تر از اندازه ای ترشح نکند، سطح آن را به واحد سنجش مطلوبی پوشش میدهند. همینطور این مجموعه از تولیدات، بازدارنده از تولید جوش روی پوست می‌شوند.

۳. مواد زیرساز آرایشی مات کننده

در مواد زیرسازی مات کننده خبری از چربی و روغن وجود ندارد. این مواد تماماً بر اساس آب تشکیل‌شده اند. برای داشتن پیرایش بی عیب و نقص، گذشته از به کارگیری از مواد زیرسازی مات، کمی کرم مرطوب کننده یا این که پرایمر بزنید.

۴. مواد زیرساز آرایشی بادوام

اضافه اشخاص رغبت دارا هستند که زیرسازی پیرایش پوستشان از دوام و ماندگاری خوب برخوردار باشد. ما به آنها خرید کرم پودر هایی را توصیه میکنیم که در میان ۴، ۵، ۸، ۱۲ و حتی ۲۴ ساعت دوام می‌آورند. کرم پودر با دوام، معمولاً سریع جذب پوست می گردد و استعمال از آن ریلکس میباشد. اما به‌این نکته اعتنا داشته باشید که برای تزکیه این زیرسازها، بهتر میباشد صد رد صدً از منزه کننده آرایش و پیرایش منحصربه‌فرد به کار گیری نمائید. مواد زیرسازی بادوام برای پوست های چرب و بسیار چرب سفارش می شود.

۵. زیرساز آرایشی ضد آب

با امداد این مواد به راحتی میتوانید در روزهای بارانی پیرایش نمائید و در روزهای گرم فصل تابستان سوای اینکه نگران حاد شدن آرایش و پیرایش باشید، از خانه خارج بروید. مواد زیرسازی ضد آب، جلوی حاد شدن پیرایش بر اثر آب و عرق را می‌گیرد؛ ولی انصافاً می بایست اعتراف کرد که‌این مواد به راحتی تمیز نمیشوند و می بایست صد رد صدً از منزه کننده آرایش و پیرایش به کار گیری نمائید.

ناگفته نماند به کار گیری ی دایم از مواد زیرسازی ضد آب، احتمال وسیع ترشدن منافذ پوستی را در پی دارااست و ایراد ساخت جوش های سرسیاه در پوست را تقویت مینماید. بدین ترتیب توصیه میشود این تیم از زیرسازها را صرفا برای روزهای بارانی و بسیار گرم استعمال فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.