روند تولید پنکک آرایشی خانگی

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

روند تولید پنکک آرایشی خانگی

۶۵ بازديد
بهترین مارک پنکیک
روند تولید پنکک آرایشی خانگی
پنکک آرایشی همانند کرم پودر ازجمله اثاثیه آرایشی میباشد، که عموم خانم ها هم از آن به کارگیری می‌کنند و هم پنکیک را در کیف اثاثیه آرایشی خویش همدم دارا هستند. همان طور که در مقاله ها قبلی مانند پنکیک آرایشی چه می‌باشد و شیوه پنکک زدن به طور گفته شد، پنکک آرایشی یا این که کرم پودر فشرده، به صورت های مختلفی مانند مایع، پودری و یا این که فشرده در بازار موجود است که معمولا خانم هایی که پوستی چرب دارا‌هستند و یا این که در اثر به کار گیری ازکرم پودر، رخ آنها دچار به جوش می گردد، به راحتی می‌توانند از کرم پودر فشرده یا این که پنکک به کار گیری کنند. خانم ها مدام دوست دارا‌هستند که از اثاثیه های آرایشی ارگانیک و در چهره قابلیت ساخته شده با دست و خانگی استعمال کنند. در‌پی نوشته‌ی علمی، طرز ایجاد پنکک آرایشی خانگی ارائه می‌شود که برای ایجاد و تهیه و تنظیم آن می‌توانید از امکاناتی که در منزل دارید، به کار گیری فرمایید.

پروسه تولید پنکک آرایشی خانگی
همانگونه که در صدر اشاره شد، خانم ها برای به کارگیری از پنکک های ارگانیک و طبیعی ترجیح میدهند که به ایجاد پنکک آرایشی خانگی بپردازند که درپی آن را توضیح میدهیم:

مواد اول پنکیک فیس خانگی

یکی تابه
آرد برنج
قاشق چوبی
نخست پاره ای آرد برنج را در تابه ای که بر روی حرارت میباشد، قرار دهید، و آن گاه با قاشق چوبی، آرد برنج را هم بزنید. برای توشه اولیه از مقدار یه خرده آرد برنج استعمال فرمائید.

در مرحله آنگاه حرارت را بسیار معدود کرده و آرد را آهسته آهسته هم بزنید تا به رنگ قهوه ای نزدیک شود. ولی الزام وجود ندارد که بی تردید به رنگ قهوه ای تیره در بیاید، بلکه بایستی به رنگ پوست خویش اعتنا داشته باشید. آرد را تا زمانیکه یک پارچه شود، هم بزنید. زمانی که آرد به رنگ متبوع رسید، از روی حرارت بر دارید تا آرد سرد شود، پس از خنک شدن آرد برنج، آن را در ظرفی مراقبت نمایید و هرزمان که لازم بود از آن استعمال کنید.

نکته: برای تنظیم یک ضدآفتاب هم میتوانید آرد برنج رنگ گرفته را با یه خرده پماد زینک اکسید ادغام نمائید و بعنوان یک ضدآفتاب خانگی از آن به کار گرفت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.