در سن 20 سال و جوانی چه‌گونه پیرایش کنیم

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

در سن 20 سال و جوانی چه‌گونه پیرایش کنیم

۱۲۴ بازديد
بهترین مارک پنکیک
در هر سنی به چه شکل پیرایش کنیم تا دیدنی و زیباتر شویم
هر خانمی زمانی با آخر عصر مکتب و ورود به سو‌مین ده سال معاش اش، آغاز به آراستن مینماید، به فراخور ذوق و سلیقه اش تکنیک هایی را حافظه میگیرد البته نکته اینجاست که با ورود به هر ده سال و بالا رفتن سن، این فراگیری ها می بایست آپ دیت شوند و شخص تکنیک های مطلوب با سن و سالش را خاطر بگیرد. پی بردن این نکات چه در حفظ از پوست و چه در پیرایش، سر نگهداری زیبایی شما تا سالهای سال میباشد.

در سن 20 سال و جوانی چه‌گونه پیرایش کنیم
لطافت تان را محافظت فرمائید

نگهداری های لازم :

در سن 20 سالگی، در‌صورتی‌که از پوستی نرمال برخوردارید، صرفا کافی میباشد پیش از خواب آن را بشویید. در صورتی‌که جزو اشخاصی می باشید که دارنده پوستی چرب می باشند از شوینده هایی که مشابه ژل میباشد به کارگیری نمایید و در شرایطی که پوستی کم آب دارید از محصولاتی که دربردارنده شیر می باشند.

مدام و در همگی هم اکنون از ضدآفتاب به کار گیری نمائید البته اصلا مهم نیست چه برندی؛ تنها مطمئن باشید از SPF 15 یا این که 20 شامل است و از پوست شما در قبال UVA و UVB مراقبت مینماید. ضدآفتاب را به تمام سطح پوست خویش (فیس و گردن) بمالید.

از یک مایع مرطوب کننده یا این که یک مرطوب کننده فاقد چربی به کار گیری نمایید. اکثری از متخصصان پوست پیشنهاد می کنند از کرم های دربردارنده رتینوئیدهای مشتق از ویتامین A استعمال نمائید. این تولیدها شایسته ترین داروهای ممکن برای کاستن خطوط دقیق و چین و چروک های پوستی، تحریک کلاژن و معالجه جوش های پوستی می‌باشند.


در جوانی چه‌طور پیرایش کنیم تا زیباتر و جالب شویم
نکات مهم آرایشی در سن جوانی

- در‌این سن که پوست مهیا جوش زدن میباشد از پنکیک و کرم پودر چرب استعمال نکنید چون منجر تولید جوش و آکنه می‌گردد. برای اینکه به پوست تان رنگ و لعابی بدهید، بهتر میباشد از پنکیکی سبک به رنگ پوست به کار گیری نمائید.

- در صورتیکه میخواهید به چشمان تان موقعیت دهید سوای اینکه پیرایش متعددی داشته باشید، بهتر میباشد روی ابروهای تان اکانت فرمایید. می‌توانید به ابروهای تان با مدادی قهوه ای حالتی دخترانه و معمولی بدهید تا زیبایی چشمان تان دو برابر شود.

- برای وضعیت دادن به چشمان تان می‌توانید یک آرایش و پیرایش ملیح دخترانه داشته باشید. برای این عمل از سایه های ملایم برای روی پلک و از سایه یه خرده تیره خیس برای کناره های دیده استعمال فرمائید. اما مدام یادتان باشد سایه دیده را در هر حالتی محو فرمایید تا کمتر خودش را نشان دهد و شرایط طبیعی خیس پیدا نماید.

- به اشکال تان با رژگونه صورتی ملایم جلوه دهید تا فیس تان شرایط دخترانه را از دست ندهد.

- یک رژلب صورتی یا این که کالباسی بسیار ملایم می‌تواند تعیین خیر و خوبی برای شما باشد؛ یادتان باشد هرقدر آرایش و پیرایش ملایم تری داشته باشید، صورت دخترانه خیس و زیباتری خواهید داشت.






تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.