مواد نخستین پنکیک چهره خانگی

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

مواد نخستین پنکیک چهره خانگی

۸۰ بازديد
بهترین مارک پنکیک
محتویات
پنکک آرایشی همانند کرم پودر ازجمله اثاثیه آرایشی میباشد، که عموم خانم ها هم از آن به کار گیری مینمایند و هم پنکیک را در کیف اسباب و اثاث آرایشی خویش همپا دارا هستند. همان گونه که در مقاله‌ها پیشین مانند پنکیک آرایشی چه است و طرز پنکک زدن به طور گفته شد، پنکک آرایشی یا این که کرم پودر فشرده، به صورت های مختلفی مانند مایع، پودری و یا این که فشرده در بازار موجود است که معمولا خانم هایی که پوستی چرب دارا هستند و یا این که در اثر به کار گیری ازکرم پودر، فیس آن‌ها در گیر به جوش میشود، به راحتی می‌توانند از کرم پودر فشرده یا این که پنکک استعمال کنند. خانم ها مدام دوست دارا‌هستند که از اسباب و اثاث های آرایشی ارگانیک و در فیس قابلیت و امکان ساخته شده با دست و خانگی به کار گیری کنند. در پی نوشته‌ی‌علمی، شیوه تولید پنکک آرایشی خانگی ارائه می‌گردد که برای ایجاد و تهیه و تنظیم آن میتوانید از امکاناتی که در منزل دارید، به کار گیری کنید.

روند ایجاد پنکک آرایشی خانگی
همانگونه که در صدر اشاره شد، خانم ها برای به کارگیری از پنکک های ارگانیک و طبیعی ترجیح می‌دهند که به تولید پنکک آرایشی خانگی بپردازند که به دنبال آن را توضیح می‌دهیم:

مواد نخستین پنکیک چهره خانگی

یکی تابه
آرد برنج
قاشق چوبی
نخست پاره ای آرد برنج را در تابه ای که بر روی حرارت میباشد، قرار دهید، و آن گاه با قاشق چوبی، آرد برنج را هم بزنید. برای توشه اولیه از مقدار مقداری آرد برنج به کارگیری فرمائید.

در مرحله آن‌گاه حرارت را بسیار نادر کرده و آرد را آهسته آهسته هم بزنید تا به رنگ قهوه ای نزدیک شود. اما الزام وجود ندارد که بدون شک به رنگ قهوه ای تیره در بیاید، بلکه بایستی به رنگ پوست خویش اعتنا داشته باشید. آرد را تا زمانیکه یکپارچه شود، هم بزنید. وقتی که آرد به رنگ متبوع رسید، از روی حرارت بر دارید تا آرد سرد شود، بعداز خنک شدن آرد برنج، آن را در ظرفی حفظ فرمائید و هرزمان که لازم بود از آن استعمال کنید.

نکته: برای تهیه و تنظیم یک ضدآفتاب هم می‌توانید آرد برنج رنگ گرفته را با کمی پماد زینک اکسید ادغام فرمائید و بعنوان یک ضدآفتاب خانگی از آن بهره مند شد.

امیدوارم از این نوشته‌ی علمی به کار گیری کرده باشید، لطفا نظرها شبیه خویش را در نگرش برای ما ارسال کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.