آرایش و پیرایش رخ قلبی صورت

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

آرایش و پیرایش رخ قلبی صورت

۷۸ بازديد

آرایش و پیرایش رخ قلبی صورت
بهترین مارک پنکیک
اشخاصی که‌این مدل فرم فیس را دارا هستند دارنده انواع پر رنگ ای می باشند که بسیار دوست داشتنی میباشد. با به کار گیری از برنزر روی نصیب پیشانی، متعادل کردن فرم فیس به راحتی قابلیت و امکان پذیر میباشد.


پیرایش مطلوب فیس قلبی صورت
طرز آرایش و پیرایش مطلوب چهره قلبی صورت
حریم پیشانی یعنی شقیقه های چهره را کانتور نمائید و همینطور منطقه ذیل اشکال شما که از گوش های شما آغاز میشود و در میانه سیرتکامل ها خاتمه می‌یابد را برنزر یا این که کانتور فرمایید. افزون بر آن حوزه‌ پایین زنخدان را برای دریافت کردن تیزی آن کانتور نمائید. منطقه مثلثی ذیل دیده ها، میانه پیشانی و اواسط زنخدان را مطابق صورت بالا هایلایت فرمایید.

این رو هم بخون:
پیرایش پوست سبزه مانند یک میکاپ آرتیست ماهر
آرایش و پیرایش چهره گرد
فرم رخ گرد، رخ شمارا برنا خیس نشان می‌دهد ولی برای زیبایی هر چه بیش تر با انجام ترفندهایی می شود به حریم چهره کناره هایی طولانی تر کرد.


پیرایش مطلوب چهره گرد
طرز پیرایش مطلوب فیس گرد
در طرفین پیشانی و در امتداد شقیقه ها کانتور یا این که برنزر بزنید تا پیشانی باریک خیس به حیث رسد. همینطور منطقه ذیل سیرتکامل ها که از گوش های شما به سمت میانی سیرتکامل ها امتداد یافته و نهایتا سمت خط فک خاتمه مییابد را نیز کانتور نمایید تا صورتتان کشیده خیس به لحاظ آید. میانه پیشانی و اواسط زنخدان را هایلایت فرمایید. همینطور مثلث تحت دیده ها را نیز مطابق صورت بالا هایلایت نمایید.

پیرایش رخ مربعی
در‌صورتی‌که فرم صورتتان مربعی صورت میباشد با زدن کانتور میتوانید کناره های آن را قابل انعطاف خیس فرمائید.


پیرایش مطلوب فیس مربعی
طرز آرایش و پیرایش مطلوب چهره مربعی
کانتور را روی نصیب بالای پیشانی تا شقیقه ها بکشید. و آن گاه ذیل سیرتکامل ها و همینطور روی خط فک کانتور یا این که برنزر بزنید. بعد در نصیب وسط زنخدان و همین طور بالای سیرتکامل ها ذیل دیده ها هایلایت بزنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.