پنکک چه می‌باشد؟

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

پنکک چه می‌باشد؟

۷۵ بازديد
بهترین مارک پنکیک
یکی‌از مهم‌ترین فرایند پیرایش فیس , پیرایش پوست میباشد. آرایش و پیرایش پوست بوسیله کرم پودر یا این که پنکک انجام میگردد. ولی بخش اعظمی از خانم ها نمیدانند که کدام یک از این دو مال آن‌ها زیباتر می نماید و ظاهری جالب خیس برای آنها می سازد. درین نصیب به باز‌بینی این سوال که کرم پودر یا این که پنکک بهتر میباشد خوا‌هیم پرداخت و آن‌ها را از جنبه های متعدد باز نگری خوا‌هیم کرد.

کرم پودر چه است؟
کرم پودر موادی به صورت مایع میباشد و رنگی کرم داراست. به جهت اینکه کرم پودر ها مبنا امولسیونی دارا هستند می‌توانند مورد قابل قبولی برای پوشاندن عیوب پوست باشند. این گونه از کرم ها بضاعت بالایی در یک پارچه کردن و یکنواخت کردن سطح پوست و واضح نشان دادن پوست دارا‌هستند. همینطور مخفی کردن جوش های چهره و لکه های پوستی یک کدام از دیگر از مزایای به کارگیری کرم پودرهاست. کرم پودرها بافت سنگین تری نسبت به پنکک ها دارا هستند و معمولا تحت عنوان زیرساز پیرایش به کارگیری می گردند. این کرم ها در سه جور مایع , چرب و نصفه چرب عرضه گردیده اند که با دقت به گونه پوست خویش می توانید یکی‌از این مدل را گزینش نمایید.


پنکک چه می‌باشد؟
پنکک یک کدام از مواد آرایشی میباشد که میتوان اعلام کرد کلیه خانم ها با آن آشنا می‌باشند. ساختار پنکک به طور پودر فشرده میباشد که کاربردی عالی در پوشش نا همواری های پوست دارااست. پنکک نیز مانند کرم پودر می تواند عیوب صورت را بپوشاند و سطح پوست را یک پارچه جلوه دهد. می‌توانید از پنکک نیز بر روی کرم پودر استعمال فرمائید تا براقیت آن را بگیرد. ولی پنکک را سوای کرم پودر نیز میتوان بهره برد. یکی‌از خیر های به کار گیری از پنکک این میباشد که می‌تواند چربی و تعرق سطح پوست را متعادل نماید و بازدارنده از درخشان شدن پوست شود.


کرم پودر یا این که پنکک | تفاوت کرم پودر و پنکک
شک و تردید خانم ها نسبت به اینکه کرم پودر بهتر میباشد یا این که پنکک سبب ساز می شود که کارکرد اصلی آن‌ها‌را نداند و دست به تعیین بزنند غافل از این که یک کدام از مهم‌ترین کارداران تعیین کرم پودر و پنکک گونه پوست اشخاص میباشد. هر دوی این ها کارکردی نسبتاً یکسان دارا‌هستند که برای یکپارچه کردن و یکنواخت کردن پوست چهره به فعالیت می روند.

اولیه کرم پودر یا این که پنکک؟
او‌لین موردی که می بایست در گزینش کرم پودر یا این که پنکک به آن دقت فرمائید دسته پوست تان میباشد. در شرایطی که جزو آن گونه از کسانی می باشید که پوستی کم آب دارید نباید از پنکک استعمال فرمائید. چون پنکک به جهت بافت پودری رطوبت پوست را به خویش جذب می‌کند. و این فرمان موجب می‌شود که بی آبی پوست شما تشدید شود. پس شایسته ترین آیتم برای شما کرم پودر میباشد.

ولی در حالتی که پوستی چرب دارید و مستعد جوش و آکنه میباشید به شما پیشنهاد می کنیم از مواد آرایشی که بافت سبکی دارا‌هستند به کار گیری فرمائید. پنکک آیتم قابل قبولی برای شما خواهد بود چون هم سبک میباشد و هم در حالتی که رطوبت پوست شما‌را خویش جذب کرد منجر ساخت کم آبی در پوست خویش نخواهید شد.

نکته
در حالتی که پوست چربی دارید و می‌خواهید از کرم پودر ها به کارگیری فرمائید گونه های فارغ از روغن آنان‌را گزینش فرمائید. بعضی از برندهای دارای اعتبار و پر اسم و رسم کرم پودرهایی را روانه بازار کرده اند که فاقد روغن می‌باشند و مطلوب برای اشخاصی هستند که تمایلی به به کار گیری از پنکک ندارند و کرم پودرهای معمول نیز بر روی پوست آنان نمی نشیند.


کرم پودر یا این که پنکک ؟ | تعیین رنگ
یکی‌از مهم‌ترین کارداران در زیبایی پوست تعیین رنگ مطلوب مواد آرایشی میباشد. رنگ کرم پودر یا این که پنکک در شرایطی‌که به صحت گزینش شود می‌تواند صورت شمارا بسیار قشنگ و یکپارچه جلوه دهد. البته درصورتی که در گزینش رنگ توجه نکنید نباید انتظار پوستی خوشگل و خوش رنگ را داشته باشید.

کرم پودر
یکی‌از مشهورترین معلمان آرایشگری در دنیا به اسم ” مک گرات ” می گوید در‌حالتی که رنگی از کرم پودر را آزمایش کردید و فارغ از اینکه آن را بمالید رنگ آن ناپدید شد یعنی شایسته ترین رنگ را گزینش نموده اید. البته این نکته را مدنظر داشته باشید که مخلوط رنگ های گوناگون کرم پودر نیز می تواند منجر ارتقاء زیبایی رنگ پوست شود. شایسته ترین جا برای آزمایش رنگ کرم پودر بر روی فک ذیل میباشد , خیر روی دست یا این که گردن.

پنکک
در گزینش رنگ پنکک توجه فرمائید چون در حالتی که رنگی نامناسب را گزینش فرمائید قادر است رخ شما‌را بسیار نازیبا جلوه دهد. پنکک ها در رنگ های مختلفی وجود دارا‌هستند که مطلوب ترین رنگ برای شما نزدیک ترین رنگ به پوست تان میباشد. برای آزمایش پنکک از دست یا این که گردن به کار گیری نکنید چون رنگ دست و گردن با چهره تان متعدد میباشد. شایسته ترین ناحیه برای آزمایش رنگ پنکک فک پایینی چهره شماست.


دلایل کرم پودر
در صورتی در به کار گیری از کرم پودر زیاده روی نمائید و برای هر توشه به کار گیری لایه ضخیمی از آن را بر روی پوست تان بزنید سبب می‌شود که منافذ پوست تان بسته شود. مسدود شدن منافذ پوست مهم‌ترین دلیل بروز آکنه و جوش می گردد. کرم پودر به راحتی از روش پوست جذب می‌شود و در‌حالتی که در گزینش مال مرغوب توجه نکنید ممکن میباشد شما‌را مبتلا عارضه پوستی نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.