استعمال از پنکیک و کرم پودر

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

استعمال از پنکیک و کرم پودر

۶۱ بازديد
بهترین مارک پنکیک
استعمال از پنکیک و کرم پودر رابطه متعددی با گونه پوست هر شخص داراست. یعنی بهتر میباشد اشخاصی که پوستی چرب و مسئله آکنه و جوش فیس را دارا‌هستند از مواد آرایشی سبک تری مانند پنکیک به کار گیری نمایند. در مجموع کرم پودرها نسبت به پنکیک ها سنگین خیس می‌باشند. ولی کسانی با پوست کم آب یا این که آن هایی که از پوشانندگی پنکیک رضایت ندارند ، میتوانند برای ساعت های کوتاهی از کرم پودر هم استعمال نمایند. ولی بهتر میباشد اشخاصی با پوستی چرب ، اشکال فارغ از روغن کرم پودرها را گزینش نمایند. ضمن این که به کار گیری از هیچ جور پنکیک یا این که کرم پودر اهل ایران و فرنگی سوای مهر استاندارد و تاییدیه وزارت بهداشت به هیچکس پیشنهاد نمی‌شود.

تولیدات غیر استاندارد میتوانند دربردارنده فلزات سنگین و مضری باشند که با جذب از روش پوست سبب ساز تولید خطاها فراوانی از پاراگراف لک و جوش روی پوست رخ شوند.

ضمن این که به کارگیری از کرم های ضد آفتاب رنگی می‌توانند هم پوشانندگی قابل قبولی را برای پوست ساخت نمایند و هم ضرر و زیان کمتری نسبت به پنکیک و کرم پودر داشته باشند. برخی از خانم ها به شدت پافشاری دارا هستند که ضد آفتاب های رنگی خواص ضد آفتاب های معمولی سوای رنگ را ندارند. متاسفانه این تصور اشتباه در میان خیلی از اشخاص شایع میباشد ، در حالی که هیچ ارتباطی فی مابین وجود مواد رنگی جانور در ضد آفتاب ها و عیار حفاظتی آنها نیست. یعنی تمام اشخاصی که مایل میباشند ضد آفتابشان پوشانندگی لازم را هم داشته باشد ، می‌توانند سوای گرفتاری از ضد آفتاب های رنگی سوای چربی یا این که با چربی (با دقت به دسته پوست شان) استعمال نمایند.

برخی دیگر بر این باورند که میتوانند به جای ضد آفتاب از پنکیک یا این که کرم پودرهای دارنده عیار حفاظتی 5 تا 15 به کارگیری نمایند. این نیز تصور غلطی میباشد . کلاً یک کدام از نادرست هایی که برخی از اشخاص مرتکب و آن‌گاه در گیر لک های پوستی میگردند ، استعمال از مواد آرایشی نامناسب میباشد. نامناسب به‌این مضمون‌ که چنین اسباب آرایشی در توا‌ن ادعاهایی که سوله خالق آن‌ها می نمایند ، ضد آفتاب نیستند.

به عبارت بی آلایش خیس اکثری از کارگاه های ساخت اسباب و اثاث آرایش و پیرایش ، به خصوص گونه های کرم پودر و پنکیک ، برای جلب لحاظ مشتری از یه خرده ترکیبات ضد آفتابی در متاع خویش استعمال میکنند و با این نحوه سعی بر فروش طولانی تر کالای خویش دارا هستند. متاسفانه بعضی از اشخاص نیز می‌پندارند که چنین محصولی با این SPF ذیل قادر است جایگزین کرم های ضد آفتاب شود ، در حالی که‌این تصور به هیچ وجه صحیح وجود ندارد. حذف ضد آفتاب و جایگزین کردن کرم پودرها و پنکیک های دربردارنده ضد آفتاب به جای آن میتواند منجر ساخت عارضه ها ناشی از تابش نوروروشنایی آفتاب مانند لک یا این که تشدید بیماری های پوستی شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.