نکات مهم آرایش و پیرایش چهره و دیده

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

نکات مهم آرایش و پیرایش چهره و دیده

۸۹ بازديد
بهترین مارک پنکیک
هرکاری تعدادی فوت‌و‌فن کوزه گری دارااست که کارشناس آن دانسته. جودی مورس یکی غالب ترین ها در زمینه‌ی آرایش و پیرایش نکات ریز و مهم پیرایش فیس را در 8 شماره تیتر می‌کند.
نکات آرایش و پیرایش رخ نکاتی می‌باشند که شما با فهمیدن انها می‌توانید فارغ از نیاز به کسی خودتان یک آرایش و پیرایش قشنگ و صحیح انجام دهید. 8 تکنیکی که در عین آسانی نکات مهم آرایشی رخ می باشند.
خیلی از خانم ها سوای پیرایش، حس لختی مینمایند، ولی در شرایطی که پیرایش به صورت صحیحی فیس نگیرد، رخ و آرایش و پیرایش تصنعی و مصنوعی به لحاظ می‌رسد

جودی مورس می گوید:

خیلی از خانم ها سوای پیرایش، شم لختی می نمایند، ولی در صورتیکه آرایش و پیرایش به صورت صحیحی چهره نگیرد، فیس و پیرایش تصنعی به حیث میرسد. آراستن به سادگی که فکر میکنید، وجود ندارد. بایستی با صورت فیس و نمای فرنگی رخ خودکار فرمائید. با شیوه های صحیح آراستن، میتوانید عیوب خویش را تا حد قابلیت و امکان کاهش دهید و زیبایی طبیعی خویش را ارتقا دهید.



نکات مهم آرایش و پیرایش چهره و دیده
1- گذشته از اینکه، تکنیکی را برای پیرایش چشمان خویش به فعالیت ببرید، مهم میباشد مطمئن گردید که سایه دیده خوب و صحت را به فعالیت میبرید. فقط خط مش حصول اطمینان از گزینش درست سایه دیده خویش آزمون سایه ها و رنگ های گوناگون میباشد.

پیرایش چهره



2- خیلی از خانم ها در پی ارشادوراهنمایی هایی برای ترفیع رنگ طبیعی دیده خویش میباشند.خیلی خوب میباشد که از یک خط دیده طبیعی، قهوه ای تیره یا این که خاکستری، به کار گیری فرمایید، این خط دیده ها به ناخوشایندی رنگ سیاه نیستند. خط چشمی نازک بالا و زیر پلک خویش بکشید. برای به کار گیری از سایه دیده ها، مثال ای را که با رنگ دیده شما تضاد و مغایرت داشته باشد، تعیین فرمایید. این تضادومغایرت سبب ساز بیش تر مشخص و معلوم شدن دیده ها میگردد.



3- رینگ های تیره تحت دیده با یک مخفی ساز کاملا یا این که تا حدودی مخفی میشوند. از یک نهفته ساز با بدن رنگ گرم استعمال نمائید. این مخفی ساز ذیل چشمی را تا حیطه تحت دیده به عمل ببرید و از ذیل مجرای اشک آغاز نموده و به سوی تحت تا طرف دیگر دیده ببرید. و با انگشت خویش یا این که اسفنجی آنرا یکپارچه فرمایید تا خطوط پر‌نور پایین دیده نیز پوشیده شوند، به دلیل آن که این خطوط به بدی رینگ های تیره رنگ پایین دیده می‌باشند. یکی‌از دیگر از کارداران تولید رینگ های تیره ذیل دیده، ریمل سیاه می‌باشد. بعداز یک ریمل ضد آب استعمال فرمایید.



4- در‌صورتی‌که از دیده های پف کرده مشقت می‌برید، احتمالا دوست دارید این پف را از در میان برده یا این که تا حدودی مخفی نمائید. قبلی از هر آرایشی، از کمپرس آب گرم استعمال فرمایید. در‌این‌صورت حتی الامکان به صورت خفیف پیرایش کنید. سایه دیده مقداری به فعالیت ببرید. خط دیده باریکی بکشید یا این که به هیچ عنوان نکشید. با این عمل پف دیده شما کمتر به دیده می‌آید.



5- انتها همگی، از ابروهای خویش که دیده های شما‌را کادر گرفته اند غافل نشوید. تعداد یه خرده از اشخاص به ابروهای خویش اعتنا می‌کنند. ابروهای بد صورت کل پیرایش را به هم می ریزند. در شرایطی‌که برای برداشتن ابروهای خویش مبتدی میباشید، به یک آرایشگر حرفه ای رجوع نمایید تا موقعیت ابروهایتان را صحیح کند، آن گاه دیگر خودتان می‌توانید ابروهایتان را بردارید. از نازک و باریک کردن ابروهای خویش دست بکشید، به این دلیل‌که مالامال کردن آن ها پاره ای خلل میباشد.



پیرایش لب ها

6- برای پیرایش لب ها، از یک خط لب استعمال نمائید و لب پایینی خویش را یک نادر بزرگتر فرمایید. برای لب ها از یک رژ لب نسبتا تیره به کار گیری نموده، و برای راس لب پایینی از جلای پر‌نور خیس فایده بگیرید.در شرایطی که میخواهید لب های خویش را کوچک یا این که پهناور نمایید لازم میباشد که یک سری سکو با خط لب خویش این عمل را تمرین نمائید. درصورتی که یک خط لب را خیلی زیر خیس از حد معمول بکشید، همچون دلقک ها به حیث می رسید. حتی در حالتی که پیرایش لب شما خوب شود، با پایداری رژ لب خویش خلل دارید. براین اساس بایستی از رژ لب های 24 ساعته یا این که بادوام استعمال فرمایید، البته خیلی از اشخاص بر این اعتقادوباور می باشند که‌این رژ لب ها خیلی کم آب و گچ مانند میباشند. در صورتیکه طرفدار این رژ لب ها نیستید، نخستین با یک خودکار لب های خویش را رنگ فرمائید، آن‌گاه روی آن رژ لب بمالید. قلم مثل یک چسب فعالیت می نماید و تمام روز رژ لب را نگه میدارد.



آرایش و پیرایش سیرتکامل ها

7-در حالتی‌که همگی به شما می‌گویند که ساختار استخوانی عالی دارید، پس به استخوانهای سیرتکامل خویش نیز دقت فرمایید. این یک کدام از سهل و آسان ترین تکنیک های آرایشی است، ولی به مقداری تمرین نیاز دارااست. روی اشکال خویش برونز ملایم و تموج هایلایتی بمالید. از این تکنیک به صورت تروتمیز سود بگیرید و مدام در انتها پیرایش خویش تبسم نمایید تا مطمئن گردید، هیچ لکه ای باقی نمانده میباشد. البته از رویارویی بیش تر از حد دوری کنید. چرا‌که خطوط کنار چهره تماما پوشیده نمی‌شوند.



حفظ کلی از پوست

8- در شرایطی‌که به‌دنبال آزمون تکنیک های تازه آرایشی برای دیده ها، سیرتکامل ها یا این که لبان خویش می‌باشید، به خیال داشته باشید که نگهداری تروتمیز از پوست خیلی مهم میباشد. بدین مضمون‌ که هر روز پوست خویش را بشویید و مرطوب کننده بمالید. شب هنگام هم آرایش و پیرایش فیس خویش را منزه فرمایید. سوای حفظ درست و مستمر از پوست، هیچ آرایشی سبب ساز زیبایی پوست شما نمی‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.