نحوه ارایش درست و اصولی

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

نحوه ارایش درست و اصولی

۷۷ بازديد
بهترین مارک پنکیک
پیرایش یک مورد ی بسیار پهناور در معاش خانم‌هاست. در یک میهمانی خیر‌صرفا نگاه‌ها به جامه شماست بلکه بیشترین اعتنا‌ها به‌رخ و آرایش و پیرایش گیسو شماست و چه مهم میباشد تعیین آرایش و پیرایش چهره که فیس شمارا از این‌ رو به آن رو می نماید.

این‌ رو در حیث داشته باشید که، پیرایش تکمیل کننده عواملی مثل رسیدگی و حفظ از پوست، به کارگیری از کرم‌های مرطوب‌کننده آب‌رسان خوب جهت خودداری از بی آبی پوست، استعمال از ماسک‌های مطلوب پوست گذشته از پیرایش و معمولاً یک روز گذشته از آرایش و پیرایش، هماهنگی رنگ مو رمز با رنگ ابرو، خوابیدن کافی گذشته از پیرایش، تمیز‌سازی پوست رخ هرچند وقت یک‌توشه و … میباشد. همینطور از اسباب و اثاث آرایشی سوای سرب می بایست بهره مند شد.

توان آرایش و پیرایش غیر قابل انکار میباشد. تولیدها آرایشی آیتم عشق و علاقه‌مان به ما یاری میکند تا ظواهر زیبایی را که دوست داریم را داشته یاشیم، ظواهر خویش را بهبود بخشیم و به تعریف و تمجید فردی‌مان از زیبایی دست بیابیم. پیرایش روزمره خودباوری زنان مدرن را برای تقابل با دنیا پیرامون بهبود می بخشد.

هنگامی پای آراستن درمیان باشد، واحد سنجش مهارت درانجام آن تفاوت چشمگیری ساخت می نماید. به کار گیری از تولید ها گزینه عشق و علاقه شما به شیوه صحیح می تواند 2 سود داشته باشد:

به شما امداد می نماید زیبایی ظاهری را که می‌خواهید به دست آورید.
بیشترین منفعت ممکن را از آرایش و پیرایش خویش ببرید.
آیا در ادامه یک آرایش و پیرایش طبیعی می‌باشید که پوست شمارا در تمام ارتفاع روز براق نگهدارد؟ فعلا با این نکات مهم مرتبط با زیبایی حافظه بگیرید که چه‌طور پیرایش خویش را انجام دهید. از انجام پایین سازی پودر مایع تا به کارگیری از خط دیده، این نکات و ترفندها به شما یاری مینماید که یک ظواهر کامل رفتار نمایید.

فرآیند آراستن را بدانیم:
چه‌گونه از مرطوب کننده استعمال کنیم.
شیوه اعمال Primer.
چه‌طور از لایه اول‎‌ی پودر مایع به کار گیری کنیم.
چه گونه می بایست از کانسیلر بهره مند شد.
به چه شکل می‌قدرت از کرم پودر بهره مند شد.
به چه شکل می‌قدرت از برنز کننده به کار گرفت.
چه‌گونه می‌قدرت از رژ سیرتکامل بهره مند شد.
روش‌ی اعمال Highlighter.
طریق‌ی اعمال سایه دیده.
طرز‌ی کشیدن خط دیده.
شیوه زدن ریمل.
روش اعمال برق لب.
طریق اعمال اسپری و پودر ثبت نمایند.
گام نخستین: مرطوب کننده
گذشته از اینکه ۰ تا ۱۰۰ آرایش و پیرایش بی نقص خویش را آغاز فرمائید وقتی را برای فراهم سازی پوست خویش با یک مرطوب کننده باکیفیت صرف نمایید. گزینش یک مرطوب کننده مطلوب یک تکه حیاتی این جورچین میباشد. بهتر میباشد در صدر پوست خویش را بشناسید تا با دقت به پوست خویش مرطوب کننده را تعیین فرمایید.
اسپری رخ: این‌ها محلول‌هایی با اساس‌ی آب می‌باشند که ممکن میباشد محتوی ویتامین‌ها و خوش‌رایحه کننده‌های اثرگذار مشخصی برای پوست باشند. اسپری‌های فیس برای بازگرداندن رطوبت به پوست شما ساخته نشده‌اند، بلکه، مرطوب به حیث وصال پوست کلاً ارتفاع روز یاری میکنند. به گویش بی آلایش پوست شما‌را در زمان روز مرطوب نشان میدهند زمانی که پوستتان حس کم آبی می کند.

سرم ها: یک محلول سبک میباشد که به راحتی جذب پوست می گردد. گروه‌ی وسیعی از سرم‌ها وجود دارا‌هستند که برای انگیزه قرار دادن بخش ها مشخصی که دارنده اختلال میباشند پباده سازی گردیده اند. برخی از سرم‌ها به مرطوب کردن پوست برای دوری از چین و چروک شدن یاری مینمایند. در حالی که سایر سرم ها دربردارنده ترکیباتی می باشند که به شفافیت پوست کدر بیش تر میکنند.

لوسیون ها: لوسیون ها معمول ترین اشکال مرطوب کننده ها میباشند و اثر گذار برای اکثری از گونه های پوست. لوسیون هایی را تعیین نمایید که روی آنان برچسب غیر کومدون زا یا این که “non-comedogenic” زده شده‌است. این تولیدات به خواسته پرهیز از مسدود شدن منافذ پوست پباده سازی گردیده اند.
کرم ها: در صورتی پوست کم آب شما به امداد بیشتری احتیاج دارااست بهتر میباشد که روی کرم ها سپرده گذاری نمایید. این یک محلول سنگین تری میباشد که میتواند به پوست های بسیار کم آب آب‌رسانی نماید. کرم های روزمره می تواند در ذیل آرایش و پیرایش شما قرار بگیرند اما کرم‌های شب پباده سازی شدند تا رطوبت بیشتری را هنگامی شما خواب می‌باشید به پوستتان برسانند. قبلی از اینکه سرتان را روی بالش بگذارید به کارگیری فرمائید و صبح با یک پوست قابل انعطاف و انعطاف پذیر بیدار گردید.

روغن ها: در صورتی‌که شما به رطوبت رسانی بیشتری احتیاج دارید به روغن ها تصور کنید. روغن های خاصی میتوانند گزینش‌های نیکی برای پوست‌های کم آب، حساس و یا این که عادی باشند. در هر چهره در حالتی‌که پوستی مستعد آکنه دارید یا این که پوستتان چرب میباشد از محصول ها روغنی مرطوب‌کننده اجتناب نمائید.

یادگیری به کار گیری درست از مرطوب‌کننده خویش نصف مسیر میباشد. مقدار یه خرده را روی انگشت خویش بریزید نسبتاًً به اندازه یک سکه کوچک. با پخش کردن مرطوب کننده روی پیشانی آغاز نمایید و از اواسط فیس به گوشه ها پخش فرمایید. آن گاه همین عمل را از روی بینی خویش آغاز فرمائید و به سمت سیرتکامل ها مرطوب کننده را پخش فرمایید. مطمئن گردید که مرطوب کننده را به طور صاف و هموار به پوست خویش بمالید تا از مسدود شدن منافذ پوست دوری شود. زمانی به مقدار مناسب مرطوب کننده را روی سطح پوست پخش کردید به آرامی آن را با حرکات دایره وار مالش دهید و پیشین از استارت مرحله سپس یکسری دقیقه حوصله نمائید تا مرطوب کننده کم آب شود.


گام دوم: پرایمر یا این که لایه‌ی زیرین
هم اکنون که پوستتان را به نیکی مرطوب کرده‌اید، فیس خویش را با پرایمر فراهم فرمائید. چه در لحاظ داشته باشید که یک لایه آرایش و پیرایش سبک ابتدایی انجام دهید و چه قصد انجام یک آرایش و پیرایش بی نقص برای کل صورتتان داشته باشید پرایمر یک گام نخستین‌ی مهم میباشد.

پرایمر یا این که لایه ی زیرین دقیقا چه چیزی است؟
پرایمر را مبنا‌ای برای آرایش و پیرایش خویش فرض نمایید که امداد می نماید سطح پیرایش شما صاف‌خیس باشد و ماندگاری بیشتری داشته باشد. پرایمرها، ژل‌ها و کرم های قابل انعطاف و لطیفی میباشند که خطوط و منافذ سطح چهره شمارا لبریز مینمایند و سطح ها زمخت را قابل انعطاف کرده و یک سطح ایده آل برای پیرایش شما آماده میاورند.

برای زدن پرایمر مقدار بسیار مقداری از آن را روی نوک انگشت خویش یا این که اسفنج یا این که برس پیرایش خویش قرار دهید.

نکته قابل توجه: مقدار پاره ای از آن برای سطح متعددی کافی میباشد. با کمی حدود اندازه یک سکه کوچک از پرایمر در میانه چهره آغاز نمایید و به آرامی به عمل را به سمت سیرتکامل‌ها پیشانی و زنخدان ادامه دهید.

در صورتی‌که قصد دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و پیرایش چشمتان را در زمان روز نگهداری فرمایید، تولیدات تخصصی برای این بخش از صورتتان را به کار گیری نمایید. پلک‌های ما می تواند در حین روز چربی عده نماید و سبب شود که سایه دیده ما چروک به حیث رسد. در حالتی‌که پلک‌های شما چرب باشد و شما سایه دیده یا این که خط دیده بزنید سوای اینکه گذشته از آن پرایمر زده باشید، ممکن میباشد پیرایش شما تکه تکه و غیر یکدست شود.


گام سوم: لایه نخستین‌ی مایع
هنگامی کلام از لایه نخستین میباشد تعیین یک سایه مطلوب برای پوستتان یک حق تقدم سکو یک میباشد. یک سایه مطلوب برای لایه نخستین می تواند تفاوت بخش اعظمی تولید نماید.

اکنون چه گونه آن را گزینش می کنید؟ رنگ لایه اول را روی زنخدان خویش آزمون نمائید. در شرایطی که پس از زدن آن روی زنخدان تماماً محو شود فارغ از هیچ اثراتی از ادغام رنگ شما رنگ مطلوب خویش را یافته‌اید. این ممکن میباشد پاره ای نیاز به تلاش و نادرست داشته باشد البته وقت گذاشتن برای تعیین درست رنگ سایه مطلوب بسیار حیاتی میباشد.

بعداز گزینش مال مطلوب بایستی به ابزار اعمال آن روی پوست خویش اعتنا فرمایید. بعضا خانوم‌ها ترجیح می دهند از انگشت خویش به کارگیری نمایند در حالی که سایر ترجیح میدهند از ابزارهای آرایشی مانند برس و اسفنج استعمال نمایند. در‌حالتی که درپی این می‌باشید که پیرایش شما یک لایه‌ی سبک به حیث رسد بهتر میباشد از انگشتان خویش به کارگیری استعمال نمایید. در هر چهره به هیچ عنوان پیشین از این که دستانتان را بی نقص بشویید به طور خویش دست نزنید و پس از انجام آرایش و پیرایش نیز دست خویش را بشویید به این دلیل‌که نمیخواهید اثرها انگشت آلوده و کثیف به مواد آرایشی خویش را در نقاط متفاوت منزل ملاحظه کنید.

از اواسط فیس خویش استارت نمائید و به سمت خارج جنبش فرمائید و لایه نخستین مایع را ادغام فرمائید. در هنگام پخش کردن این لایه در سطح پوست پخش می کنید مطمئن گردید که آن را به طور کاملً فشرده میکنید. برخی خانوم‌ها عشق دارا هستند که با یک اسفنج مرطوب روی نقاطی از سطح لایه ی نخستین پیرایش خویش فشار بیاورند تا لایه ی اول بطور بدون نقص خطوط و چین و چروک‌ها را مالامال نماید تا سطحی صاف‌خیس و قابل انعطاف‌خیس را برای روند بعدی پیرایش آماده نمایند. بعضا گونه های مختص بورس‌های آرایشی نیز برای فشرده کردن لایه نخستین پیرایش بسیار مناسبند.


گام چهارم: کانسیلر یا این که نهفته کننده
دو جور اصلی کانسیلر موجود است: مایع و استیک (ماتیکی)

کانسیلر مایع در مواردی که میخواهید یک لایه سبک را روی سطح متعددی از پوست خویش اعمال نمایید شایسته ترین تلاش را دارا‌هستند. کانسیلر مایع همینطور برای افرادی که به‌دنبال تولید یک لایه‌ی آخرین مخصوصاً در اطراف چین و چروک ها مانند حریم دیده و دهن میباشند تلاش خیر دارا‌هستند.

کانسیلرهای ماتیکی بیش تر برای پیرایش‌های سنگین‌خیس در سطح ها کوچکتر و معین‌خیس مطلوب میباشند. رنگ کانسیلر خویش را گزینش نمایید. عاقلانه‌خیس آن میباشد که روی دو رنگ کانسیلر سرمایه‌گذاری نمایید. یکی از می بایست خیلی در حدود رنگ پوستتان باشد و برای پوشاندن نقاط تیره، جوش‌ها و دیگر لک‌های چهره بکار رود. دیگری بایستی پر‌نور‌خیس از رنگ پوست شما باشد و برای پر‌نور‌خیس کردن نصیب‌های مشخصی از پوست یا این که ساخت شفافیت اضافه در آرایش و پیرایش شما بکار می‌رود.

نکته: بعضا خانوم‌ها ترجیح میدهند از کانسیلر گذشته از لایه‌ی نخستین پیرایش استعمال نمایند. ترتیب این دولایه طولانی تر ذوق‌ای میباشد و با کارایی و غلط به دست می آید. هر دو ترتیب را آزمون نمایید و مشاهده کنید کدامیک برای ساخت صافی و درخشندگی بیشتری روی پوست شما می شوند. در هر فیس هنگامی تنها از لایه‌ی اول به کارگیری میکنید، بی تردیدً اولیه از کانسیلر استعمال نمائید.

کجا می بایست از کانسیلر به کار گرفت؟
برای کاهش نقاط تیره پایین دیده به مراد بوجود آوردن یک ظواهر براق و پر‌نور ،کانسیلر را ذیل دیده ها با یک اسفنج مرطوب یا این که بورس آرایشی اعمال نمائید. در حالتی که از کانسیلر برای به دستکم رساندن عیوب و لک‌ها به کار گیری میکنید آن را مستقیماً روی به عبارتی نقاط اعمال فرمایید.

برای پر‌نور کردن چهره با به کارگیری از کانسیلر مایع یا این که کرم نقاط کوچکی را در مناطقی که در ذیل آمده قرار دهید:

بصورت افقی در میانه پیشانی
زیر‌خیس از راس بینی
ذیل دیده‌هایتان
روی برآمدگی بالای زنخدان، پاره ای تحت لب پایینی
به نرمی آن را به پوست حریم این بخش ها بمالید و مدام اطمینان نتیجه ها نمایید که با لایه ی اول پوشیده می شود.


گام پنجم: کرم پودر
استعمال از پودر مبنا می تواند یک فرآیند سخت باشد. در صورتی خیلی معدود به کار گیری فرمایید انگار که ابداً این مرحله را انجام ندادید و در حالتی‌که بیش تر از اندازه استعمال شود مشابه یک کیک ترسناک خواهید شد. در جستجوی فیس بی عیب و نقص، احتمالاً ترفندهای درباره‌ی کرم پودر شنیده‌اید. این نکات را در لحاظ داشته باشید تا به رخ عالی دست پیدا نمائید.

با به کار گیری از یک بورس پهناور قابل انعطاف، آغاز به مالیدن یک لایه سبک در سراسر رخ خویش نمائید. موهای برس را باطن پودر فشار دهید، بعد از آن برس را به روی پوست بکشید.
در شرایطی‌که نصیب‌های خاصی از پوست شما موجود است که نیاز به پوشش بیشتری دارا هستند (بخش های قرمز‌رنگ و روغنی فیس شما در مجموع در راءس رخ قرار دارا هستند)، ممکن میباشد بخواهید پاره ای پودر بیشتری بمالید. برای این مرحله، برس خویش را داخل پودر قرار دهید و آن گاه آن را سفت به پوست فشار دهید. این مرحله به پودر یاری مینماید تا رویکرد خویش را به منافذ و خطوط برای بوجود آوردن سطح صاف‌خیس گشوده نماید.


گام ششم: برنز کننده
برای مالیدن یک برنز کننده درخشان طلایی روی رخ خویش از یک بورس منحصربه‌فرد برنز کننده به کار گیری نمایید. بورس های برنز کننده با موی‌های بیشتری تشکیل شده و خیلی سفت‌خیس در کنار هم قرار می گیرند تا اطمینان نتیجه ها شود. با هر توشه کشیدن آن روی پوست خویش مقدار بیشتری برنزکننده روی آن قرار می‌دهید.

روش تعیین سایه مطلوب برنز کننده:
یک کدام از مرسوم ترین ایرادات در تعیین برنز کننده، گزینش سایه نادرست میباشد. در صورتی‌که عادت ندارید با برنزر فعالیت فرمائید، حداکثر از سایه‌ای دو رتبه تیره خیس از پوست خویش به کارگیری نمائید.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.