آرایشی زمستان

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

آرایشی زمستان

۸۱ بازديد
بهترین مارک پنکیک
در هوای سرد فصل زمستان بهتر میباشد از نکات آرایشی زمستان که درین نوشته ی علمی مغازه اثاثیه آرایشی روژینو به آن اشاره میکنیم برخوردار گردید. پیرایش در فصل‌زمستان به سمت پیرایش هایی با رنگ های گرم خیس سوق پیدا می‌کند و همینطور تولید ها محافظت از پوست برای تقابل با کم آبی و سوز هوا گزینش می‌شوند.

ماتیک زرشکی و بادمجانی تیره بزنید
یک کدام از شایسته ترین خط مش ها برای داشتن صورتی تعجب آور در فصول سرد به کارگیری از رژ لب های تیره مثل بادمجانی یا این که بنفش تیره، آجری و زرشکی تیره و مات میباشد. با پر رنگ کردن نقش لب ها در فیس دیگر نیازی به پیرایش دیده ندارید. قرار وجود ندارد آرایش و پیرایش غلیظ و خارج زده ای داشته باشید. برای دیده ها میتوانید از خط دیده و ریمل بی آلایش به کارگیری نمایید.

ماتیک گلبهی و صورتی نزنید
تمامی ی ما رژلب قرمز رنگ را در پیرایش فصل پاییز و فصل‌زمستان خویش دوست داریم. به این دلیل که با رنگ های تیره ی جامه های زمستانی مثل خاکستری و قهوه ای و یشمی خیلی خوب ست می گردد و درحال حاضر و هوای بافتنی و زمستانی دارااست. البته می بایست اعتنا فرمائید که در فصل های سرد از قرمزهای تیره به کارگیری فرمائید و به سمت صورتی، نارنجی رنگ پر‌نور یا این که گلبهی نروید.

لاک خاکستری و رنگ پوست بزنید
لاک صرفا یک ابزار آرایشی محسوب نمی‌شود. لاک ناخن یک جور زیور آلات به حساب آورده می شود. رنگ لاک شما انگشترها و جواهرات شمارا به اکران می‌گذارد و با بلوزهای آستین بلند و کت های شما هماهنگ میگردد. بدین ترتیب توجه در رنگ آن جز نکات مهم پیرایش فصل‌پاییز و فصل زمستان میباشد. به سراغ رنگ های خاکستری، پوستی، اشکال مشکی، قرمز رنگ های گیلاسی یا این که زرشکی یا این که حتی طلایی و نقره ای بروید.

لاک های پر‌نور با رنگ های تند نزنید
شاید لاک های صورتی درخشان روی ناخن دست و پا دیدنی به حیث برسند، ولی این مدل رنگ ها در پیرایش فصل‌پاییز و فصل‌زمستان غلط می‌باشند. در شرایطی که رنگ دلخواهی مثل فیروزه ای پر‌نور یا این که آبی رنگ های درخشان را دوست دارید، در فصل سرد آن را به سمت آبی رنگ ملوانی ببرید.

رژگونه ی صورتی بزنید
یک کدام از فواید هوای سرد زمستانی اشکال گل انداخته میباشد. شما میتوانید این پدیده ی بامزه و دیدنی را با به کار گیری از رژگونه های صورتی رنگ تقویت فرمائید. این فعالیت سرزندگی را به طور های یخ کرده و سرد بر می گرداند.

برنزه کننده های تابستانی نزنید
هنگامی از فصل‌تابستان به دور میشوید، رنگ پوست آفتاب خورده ی شما هم به ندرت از میان می رود و پوست سفیدتر می گردد. براین اساس در طریق آرایش و پیرایش فصل‌پاییز و فصل زمستان همت نکنید تا پوستتان را به صورت غیر طبیعی و با رنگ های تابستانی تیره جلوه دهید. انواع قهوه ای با رنگ پوست سایر تن هماهنگی ندارد.

خط دیده سیاه بکشید
آرایش و پیرایش فصل‌پاییز و فصل زمستان با خط دیده سیاه هماهنگ میباشد. چه بخواهید خط های نازک و مشخص و معلوم بکشید و چه بخواهید آرایشی محو داشته باشید، خط دیده سیاه شایسته ترین تعیین فصل سرد میباشد به این دلیل که با پوست پریده رنگ و سرد و با رنگ های تیره ی جامه های زمستانی خوب ست میگردد.

خط دیده آبی رنگ، سبز و بنفش نکشید
کشیدن خط دیده های آبی‌رنگ، سبز و بنفش جذاب و جسورانه میباشد. ولی حیف که در پیرایش فصل پاییز و فصل زمستان جایی ندارند. در صورتی در پی یک جایگزین رنگی می باشید سراغ طلایی و قرمز رنگ بروید.

سایه ی دیده برنزی و مسی بزنید
پیرایش فصل‌پاییز و فصل زمستان همین سال شما با سایه های برنزی و مسی رنگ کامل شدن میگردد. این رنگ ها از روز پر‌نور تا شب مطلوب می‌باشند و تلالویی نورانی پشت دیده ها تولید مینمایند. در صورتیکه احساس می‌کنید به کار گیری از سایه های درخشان فعالیت شما وجود ندارد، از رنگ های بنفش بادمجانی، خاکستری و قهوه ای استعمال نمائید.

سایه دیده رنگین کمانی نزنید
یک توشه دیگر بگوییم که رنگ های رنگین کمانی پر‌نور و خنده رو با پیرایش فصل‌پاییز و فصل زمستان شما منطبق ندارد. هر رنگی را که دوست دارید در لحاظ بگیرید و تیره ترین موقعیت آن رنگ را برای فصل سرد گزینش فرمائید.

اثاثیه آرایش و پیرایش آبرسان و مرطوب کننده به کار گیری نمایید
همان گونه که هوا وحشتناک خیس و سردتر می‌شود، اولی نگرانی شما می بایست آب رسانی به پوستتان باشد. به جای فونداسیون های عادی، بهتر میباشد سراغ یک فونداسیون مرطوب کننده بروید و از کرم های مرطوب کننده رنگی (BB) و ضد آفتاب برای مبنا ی پیرایش خویش به کارگیری نمایید. یک پوست کم آب می‌تواند آرایش و پیرایش منحصر به فرد فصل پاییز و فصل‌زمستان شمارا پوسته پوسته و شکاف دار نماید.

به عبارتی فونداسیون مستمر را به کار گیری نکنید
یکی‌از ایرادات رایج در پیرایش فصل پاییز و فصل‌زمستان این میباشد که از فونداسیون های دیرین که رنگ آن‌ها با پوست بی رنگ و رو خیس فصل زمستان شما هم خوانی ندارد استعمال فرمایید. براین اساس بهتر میباشد از تولید ها هماهنگ با رنگ پوست خویش استعمال نمایید. به جای سعی بر تیره کردن پوست با فونداسیون های نامناسب، بهتر میباشد روی فونداسیون های مرطوب کننده و آب رسان تمرکز فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.