کرم‌های مرطوب کننده رنگی

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

کرم‌های مرطوب کننده رنگی

۸۱ بازديد
بهترین مارک پنکیک
اما یک جور بندی دیگری هم برای پوشاننده ها رایج میباشد که به نوعی مشابه به همین گونه بندی میباشد. در یک جور بندی رایج تحت سازها را مبتنی بر مدل پوشش به ۵ گونه پایین تقسیم بندی می‌کنند:


۱- کرم‌های مرطوب کننده رنگی: درین دسته کرم علاوه بر خواص مرطوب کنندگی کمی دانه‌های رنگی هم موجود است که با مصرف این کرم میتوانید یه خرده به پوست خویش رنگ دهید؛ این کرم شایسته ترین کرم پودر برای کسانی میباشد که پوستی صاف و برنا دارا هستند.


۲- فون مایع: این مدل کرم رخ رایج‌ترین و دوست داستنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد که استعمال سادگی دارااست و پوشانندگی آن تماما طبیعی میباشد. فون مایع برای اشخاصی با پوست نرمال و کم آب مطلوب میباشد البته افرادیکه پوست چرب دارا‌هستند می بایست از گونه فارغ از چربی (Oil Free) آن استعمال نمایند.


۳- کرم پودر: این جور کرم‌ بسیار مرطوب و بی نیاز میباشد؛ بافت نسبتاً سنگینی داراست و بیش تر مطلوب پوست های کم آب هست. هنگام به کار گیری از این پوشاننده برای آن که پودر به خیر جذب پوست شود از یک اسفنج مرطوب استعمال نمائید.

۴- کرم پودر فشرده یا این که پنکک: پنکک که اضافه اشخاص آن را به غلط پنکیک می نامند پودری با اقتدار پوشانندگی خوب هست و به دو فیس چرب و کم آب در بازار موجود است. برای به کار گیری از آن نیز می بایست از یک اسفنج یاری گرفت.



۵- پن استیک (Stick Foundation): پن استیک به طور لوله ای میباشد و قابلیت و امکان ادغام با کرم های آرایشی را دارااست. همینطور یک کدام از مهم‌ترین و شایسته ترین اثاثیه در گریم به حساب آورده می شود که دارنده بافت سنگینی میباشد و برای نهفته کردن خطوط نازک رخ، جوش، جای بخیه، تاتو، ماه گرفتگی، لکه های ناشی از بالا رفتن سن و رینگ های کبود ذیل دیده بسیار مطلوب میباشد. پن استیک چرب برای اشخاصی که پوست کم آب دارا‌هستند تعیین نیکی میباشد البته به خیال داشتن چربی زیاد در صورتی به حد نصاب استعمال نشود پوست فیس را چین می اندازد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.