خانمهایی که می‌خواهند فیس ای برنا و پوستی صاف و شاداب داشته باشند

۶۵ بازديد
بهترین مارک پنکیک
برای خانمهایی که می‌خواهند فیس ای برنا و پوستی صاف و شاداب داشته باشند هنگام میکاپ استعمال از کرم پودر بهتر میباشد یا این که پنکیک؟!
شاید شما هم جزو آن جور از خانمهایی باشید که بعداز میکاپ و آرایش و پیرایش سنتان طولانی تر چشم شود که ولی ناگفته نماند در اکثر مواقع این حادثه خواهد زمین خورد و زیرا به حیث می‌رسد با پیرایش می قدرت زیباتر از گذشته بود اضافه پیرایش می‌کنیم و همین منجر می‌گردد که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان بیش تر چشم شود .
یکی‌از مهم ترین فرایند پیرایش رخ مهیا سازی پوست میباشد که می قدرت بیان کرد اساسی ترین نصیب میکاپ میباشد به دلیل آنکه در‌صورتی‌که پوست یک پارچه و صاف چشم نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خویش را آنطور که بایستی نخواهند داشت به این ترتیب می بایست این مرحله را اضافه مد حیث داشت.
برای اینکه هنگام آرایش و پیرایش پوستمان به طوری چشم شود که ما فقط آن را مهیا کرده باشیم و با اشکال کرمها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک میباشد چشم شود و به نوعی سنمان را اضافه نشان ندهد بهتر میباشد :

اولا : سوای در لحاظ به چنگ آوردن سن و رنگ پوست، در شرایطی که پوست درخشان و شفافی دارید که از اشکال پوستهایی میباشد که مثل آینه میدرخشد البته هر از گهگاه جوشهای ریزی هم در آن مشاهده می شود بهتر میباشد پس از زدن ضد آفتاب منحصربه‌فرد پوستتان از پنکیک استعمال فرمایید به این دلیل‌که در‌این مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی خیر و خوبی برای جوشها دارااست و هم اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد بخشید که اما اعتنا داشته باشید که هیچگاه پنکیک را به دور چشمها نزنید و فقط با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را یه خرده مات نمائید .

دوما: در‌حالتی که پوستی کم آب دارید و مدام مجبورید آن را با گونه های کرمهای مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر میباشد در برخی موردها خیر مدام آنهم به ترتیبی که در ذیل نقل شده میباشد از پنکیک در آخر آرایشتان استعمال نمایید به این دلیل که در هر سنی که باشید کم آبی پوستتان سبب می‌شود که با پنکیک خطوط فیس ی شما طولانی تر معین شود، راه و روش بهتر آن میباشد که بعداز به کارگیری از ضد آفتاب منحصر به فرد پوستتان فقط از یک کرم پودر خوب به کارگیری نمایید که در‌صورتی‌که که دوست داشتید پوستتان مات چشم شود از دسته مات آن را تنظیم کرده و روی ضد آفتابتان بزنید .

سوما : در‌حالتی که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لکهای میراث از جوش دارید و می‌خواهید آن را برای یک آرایش و پیرایش ملایم و قشنگ فراهم فرمایید بهتر میباشد در آغاز ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، بعد از یک کرم پودر خوب که امکان پوشانندگی خیر و خوبی دارااست استعمال کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در انتها فعالیت پیرایش هم پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را یه خرده از براقی به ماتی برسانید . گشوده هم در لحاظ داشته باشید که پد را حریم چشمها نمالید، همچنین آن را روی پوست نکشید تنها بگذارید و بردارید.

نکته ی لازم به ذکر: دختران و خانمهایی که پوست بسیار کم آبی دارا‌هستند صد رد صد نخست از یک ضد آفتاب اختصاصی، آنگاه از مرطوب کننده ای مطلوب به کارگیری کرده و بعداز مرطوب ساختن پوست و جذب بی نقص آن‌ها از پنکیک استعمال نمایند .

فیض : در‌صورتی‌که مهیا سازی و تحت ایجاد پوست برای آرایش و پیرایش با کرمهای لازم صحیح صورت پذیرد، مات بودن پوست به وسیله پنکیک قادر است در برنا نشان دادن و شیکتر بودن آرایش و پیرایش بیش تر از کرم پودر های درخشان یاری دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.