مهم‌ترین مرحله از هر دسته آرایشی پوشاندن اثر گذار نواقص پوستی

۷۴ بازديد
بهترین مارک پنکیک
پوست رخ بر اثر عامل ها مختلفی همچون اشتباهات داخلی، قرار تصاحب کردن در معرض نور و روشنایی آفتاب، آلودگی های محیطی، ترشح بیش تر از حد چربی پوست و… در گیر مشکلاتی می‌گردد. بروز آکنه، ساخت لک های پوستی، چروک های پوستی و تیرگی تنها بخشی از این ایرادات می باشند که با به کار گیری از یک فرآورده نامرغوب مانند پنکیک آرایشی میتواند به وجود بیاید.

معالجه بدون نقص این دسته ایرادات پوست به عصر و نگهداری‌های ویژه نیاز دارااست. استعمال از محصول ها بهداشتی نظیر اشکال کرم ها آب رسان و تغذیه کننده، سرم ها و ماسک های پوست می‌تواند در بهبود و رفع این عیوب موءثر باشند، البته شایسته ترین راه و روش برای پوشش موقت این نواقص ساخت گردیده روی پوست، آرایش و پیرایش و کاور کننده های آرایشی مانند پنکیک آرایشی میباشد.



مهم‌ترین مرحله از هر دسته آرایشی پوشاندن اثر گذار نواقص پوستی میباشد. به طوری که سطح پوست تماما یکپارچه و یک رنگ به حیث رسد. معمولا این وظیفه را کرم پودر ها انجام میدهند. کرم پودر با تولید یک لایه از رنگدانه های یکنواخت روی سطح پوست، ظاهری یک پارچه و قشنگ خیس به پوست میدهد و جلوه ای نو و با تازگی به آن میبخشد.

اما کرم پودر صرفا پوشش یک پارچه کننده برای پوست وجود ندارد. برای پوست حساس بدور دیده از کانسیلر که یک کدام از دیگر از تولیدات پوشاننده میباشد به کار گیری میشود. کانسیلر مانند کرم پودر میباشد البته ساختاری سبک تری داراست. به همین عامل میباشد که برای به کارگیری در نواحی حریم دیده مطلوب خیس میباشد. کانسیلر چروک های ریز و تیرگی بدور دیده را به خیر و خوبی می پوشاند و سبب یکپارچه شدن پوست این حیطه با پوست رخ میگردد.

قشنگ سازی و یک دست کردن پوست فیس هر چقدر هم که خوب و اصولی صورت گرفته باشد گشوده هم ممکن میباشد در هنگام قرار تصاحب کردن در قوانینی یگانه مانند حضور در فضایی گرم و مرطوب یا این که تعریق، از در بین رفته یا این که صورت اول خویش را از دست بدهد. در حالی که یک آرایش و پیرایش خوب هنگامی گران بها خواهد بود که مدتی طولانی به صورت نخستین خویش باقی بماند.



حتی درصورتی که وضعیت محیطی هم به طور کامل بر وفق منظور باشد گشوده هم گذر دوره میتواند روی پیرایش تاثیر گذار باشد. زیرا سطح پوست دائما در اکنون تغییر‌و تحول و تحولاتی مانند تعریق، بیرون شدن چربی و آلودگی های دیگر از منافذ پوست و به صورت کلی تنفس پوستی میباشد.

در چنین قوانینی که ممکن میباشد سطح کیفیت آرایش و پیرایش چهره تحت بیاید، ثبت کننده های آرایش و پیرایش اهمیت خویش را نشان میدهند. ثبت کننده های آرایش و پیرایش همانگونه که از اسم آن‌ها معین میباشد برای بالا بردن ماندگاری آرایش و پیرایش آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند و خویش نیز تحت عنوان یک پوشش دهنده قابل استعمال می باشند. هر چه یک آرایش و پیرایش سنگین خیس و زمانبرتر باشد نقش ثبت کننده ها بیش تر اهمیت پیدا مینماید. البته در قوانینی مانند فصل گرم فصل‌تابستان اهمیت یک ثبت کننده دیگر رابطه چندانی با سنگینی یا این که سبکی آرایش و پیرایش ندارد و در آرایش و پیرایش های روزمره هم می بایست از یک ثبت کننده بهره برد.

پنکیک آرایشی
پنکیک آرایشی یکی شایع ترین جور ثبت کننده های پیرایش میباشد که نسبتاً تمام خانم ها تا حدودی با آن آشنا می‌باشند. ساختار پنکیک آرایشی به صورت پودر فشرده میباشد و معمولا به وسیله پد یا این که اسفنج آرایشی به کار گیری می‌گردد. پنکیک آرایشی به علت ساختار پودری که دارااست پوشش قابل قبولی روی کرم پودر تولید مینماید و سبب ساز ثبت آن میگردد. به همین ادله معمولا پنکیک آرایشی همدم نزدیک و مستمر کرم پودر میباشد. اما پنکیک به تنهایی و فارغ از کرم پودرهم برای پوشش دادن پوست قابل استعمال می‌باشد. البته در استعمال فقط از پنکیک بایستی به نکاتی اعتنا فرمایید.

یک توصیه خوب: خرید شایسته ترین پنکیک های اصل ← کلیک نمایید

در‌حالتی که پوست کم آب دارید بی تردید گذشته از استعمال از پنکیک، از یک مرطوب کننده مطلوب استعمال نمایید. زیرا ساختار پودری پنکیک آرایشی سبب جذب رطوبت و چربی پوست می گردد و ممکن میباشد پوست چهره شما‌را کم آب خیس نماید. هنگامی از مرطوب کننده به کارگیری می‌کنید، یه خرده شکیبایی فرمایید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب پوست شود تا پنکیک به صورت یکنواخت روی پوست پخش شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.