چه گونه از کرم پودر و پنکیک خلاص شویم؟

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

چه گونه از کرم پودر و پنکیک خلاص شویم؟

۷۴ بازديد
بهترین مارک پنکیک
چه گونه از کرم پودر و پنکیک خلاص شویم؟
شاید او‌لین استدلال زیبایی هر انسانی، پوست چهره اوست، اشخاصی که دارنده پوست صاف و روشن و فارغ از لک و جوش می باشند، حتی فارغ از کوچکترین آرایشی، از زیبایی بیشتری برخوردارند، نسبت به اشخاصی که پوست خیر ندارند و از کرم پودر و دیگر مواد آرایشی به کارگیری می نمایند!
فرآوری: عشقی -بخش زیبایی تبیان

در صورتی پوستتان دارنده منافذ میباشد و یا این که جوش می‌زند، برای زیباتر شدن صورتتان و خلاصی از مواد آرایشی مانند کرم پودر و پنکیک، چاره های خانگی معمولی ای به شما توصیه می‌کنیم:
1- منافذ پوست در اثر توده شدن چربی ،گرد و خاک و باکتری ها بسته گردیده و آغاز به وسیع شدن مینمایند، به این ترتیب برای خودداری از این ایراد هر روز صبح پس از بیدار شدن و شب ها قبلی از خواب چهره تان را پاک فرمایید، اما درین عمل افراط نکنید، صرفا دوبار در شبانه روز کافی میباشد .

2 - هر روز برای پانزده تا سی ثانیه یک تکه یخ را روی منافذ پهناور گردیده بمالید.

3- از خمیر جوش شیرین برای تحقیر کردن منافذ به کارگیری نمائید. البته در شرایطی‌که پوست شما خیلی حساس میباشد، بهتر میباشد که‌این فعالیت را نکنید. برای اصلاح کردن خمیر جوش شیرین دو قاشق جوش شیرین را در دو قاشق آب گرم ادغام فرمائید و آنرا برای سی ثانیه روی منافذ وسیع پوست بمالید و به آرامی ماساژ دورانی بدهید. آنگاه با آب سرد آب بکشید این فعالیت را هر شب برای یک هفته و سپس سه عدد پنج توشه در هفته انجام دهید .

4- یک حوله کوچک را در ادغام آب لیمو و آب آناناس بخیسانید و آنرا برای یک دقیقه روی فیس بگذارید. آن‌گاه با آب ولرم آب بکشید. لیمو ترش و آناناس دارنده آنزیم های طبیعی میباشند که سبب ساز کوچک شدن منافذ، سفت شدن و پر‌نور شدن رنگ پوست میشوند. در صورتیکه پوست تان حساس میباشد نخستین یک کرم مرطوب کننده روی پوست بمالید آنگاه حوله آغشته به آب لیمو و آناناس را روی چهره بگذارید .

5-شب ها برای پاک کردن رخ از اسکراب که نوعی کرم پاک کننده با دانه های خیلی ریز است به کارگیری فرمایید. این دانه های خیلی ریز درون منافذ پوست را منزه کرده و به مرور سایز آنها‌را کوچک می نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.