۸ گونه میکاپ مطلوب فصل‌زمستان

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

۸ گونه میکاپ مطلوب فصل‌زمستان

۶۴ بازديد
بهترین مارک پنکیک
رفته رفته به زمستان نزدیک می‌شویم و در حالتی که به زیبایی خودتان اهمیت می‌دهید به نیکی میدانید که سبک پیرایش شما نیز در فصل نو دستخوش تغییراتی خواهد شد. علاوه بر این، روتین حفظ از پوست نیز در فصل زمستان تغییر‌و تحول نموده و مرطوب نگه داشتن پوست در روزهای سرد و کم آب زمستانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار‌است. در‌صورتی‌که پوست بی آبی دارید و یا این که در فصل زمستان مبتلا کم آبی پوست می شوید به کارگیری از اسباب آرایشی پودری به هیچ وجه سفارش نمیشود.

درین نوشته ی علمی قصد داریم ۸ دسته میکاپ زمستانی دیدنی و بی آلایش را به شما معرفی کنیم تا با استعمال از آن‌ها روزهای سرد زمستانی خویش را با پر نمک و هیجان بیشتری سپری فرمائید. علاوه بر این، چندین نکته و ترفند کاربردی نیز برای فراهم‌سازی بهتر پوست و دستیابی به صورت‌ای بی‌نقص ارائه شده‌است که فایده‌گیری از آن‌ها به احتمال زیاد به شما امداد خواهد نمود.

۸ گونه میکاپ مطلوب فصل‌زمستان

پیرایش زمستانی
شاید هوا آنقدر سرد شود که دانه‌های برف بر روی بینی شما هم بنشیند البته درصورتی که پاره ای تیزهوش باشید حتی‌د‌ر سردترین سه ماه سال نیز میتوانید رخ‌ای گرم و شاداب را از خودتان به اکران بگذارید! خبر خوب اینکه برای اکثر دسته های میکاپ زمستانی معرفی گردیده درین مقاله فقط به چندین دقیقه وقت نیاز دارید. پیرو هشت جور آرایش و پیرایش زمستانی را به شما معرفی میکنیم که به خیر و خوبی میتوانید از آن‌ها ایده بگیرید.

چشمان طلایی و لب‌های قرمز‌رنگ تمشکی

چشمان طلایی و رژ لب قرمز‌رنگ تیره
برای اینکه خیلی سریع جذابیت و زیبایی فیس خویش را ارتقا دهید از پاره ای سایه دیده طلایی بر روی تمام نصیب‌های پلک خویش به کارگیری نموده و آن‌گاه با به کارگیری از یک خودکار یا این که مداد خط دیده ضد آب بر روی خط رشد مژه‌های پلک بالایی یک خط مطلوب بکشید. اینک میکاپ طلایی خویش را با یک رژ لب قرمز‌رنگ تمشکی مایع یا این که جامد کامل شدن فرمائید تا زیبایی شما دو چندان شود.

نکته حائض اهمیت: در‌صورتی‌که تا کنون از رژ لب قرمز‌رنگ تمشکی به کارگیری نکرده‌اید و نگرانید که شاید به تُن پوست شما نیاید، کافیست از غلظت‌های رنگی متناسب‌خیس با تُن پوستی خویش به کار گیری نمائید.

لب‌های قرمز رنگ کلاسیک و مدام دیدنی

رژ لب قرمز رنگ کلاسیک
وقت کافی برای میکاپ بدون نقص صورتتان را ندارید؟ مشکلی وجود ندارد! یک رژ لب جالب فقط چیزی میباشد که به آن احتیاج دارید. در شرایطی‌که صرفا در پی تعیین یک رژ لب برای میکاپ فوق العاده بی آلایش البته جذابتان می‌باشید، چه مورد‌ای بهتر از یک رژ قرمز‌رنگ کلاسیک و جالب؟! رنگ قرمز‌رنگ گرمای دلنشینی داشته و مدتهاست تحت عنوان یک کدام از ترندهای میکاپ زمستانی گزینه دقت قرار می گیرد.

سیرتکامل‌های گلگون و شاداب

انواع سرخ
با به کار گیری از یک رژ سیرتکامل قرمز‌رنگ پر‌نور یا این که رزی میتوانید شادابی و جذابیت صورت خویش را به صورت محسوسی ارتقاء دهید. به آرامی با استعمال از یک براش مطلوب، رژ سیرتکامل را با حرکات جاروبی بر روی سیب سیرتکامل خویش به خیر و خوبی پخش نمائید.

دیده‌های مارونی با ظاهری مرطوب

چشمان مارونی
مارون یکی‌از رنگ‌هایی میباشد که بدین زودی از جریان ترندها بیرون نخواهد شد. یک کدام از شایسته ترین بخش‌هایی از صورت که میتوانید از این رنگ جالب به کارگیری نمائید دیده‌ها میباشند. به این خواسته در آغاز یک سایه دیده نود یا این که قهوه‌ای پر‌نور را تحت عنوان بیس به کار گیری نمایید. آن‌گاه یک لایه سایه دیده مات به رنگ مارونی را در کناره فرنگی پلک بالایی قرار دهید. گام‌بعدی به کارگیری از یک خط دیده مایع به رنگ قهوه‌ای، یک خط در امتداد محل پرورش مژه‌های پلک بالایی ترسیم فرمایید. در غایت با به کار گیری از یک ریمل مشکی مژه‌های خویش را دیدنی‌خیس از مدام فرمائید.

تمام و بدون نقص بدرخشید

درخشش پوست
برای اینکه مانند یک دانه برف در تحت نور و روشنایی خورشید بدرخشید در آغاز یک پرایمر را با فاندیشن مخلوط نموده و بعد از آن آن را بر روی تمام نصیب‌های پوست صورتتان به کار گیری نمایید. آن‌گاه از یک هایلایتر متالیک با رنگ رز کوارتز بر روی استخوان سیرتکامل، تیغه بینی و زنخدان خویش منفعت ببرید تا درخشان بودن و درخشش فیس شما جالب‌خیس از پیش شود.

تاکید بر روی ابروها

صورت ابروها در پیرایش زمستانی
یک رویه فوق‌العاده دیگر برای اینکه میکاپی یکدست و جالب داشته باشید اعتنا به ابروها میباشد. هنگامی که ابروهای خویش را به طور درست لبریز نمائید جذابیت‌تان تا حد متعددی ارتقا می یابد. ابروهای پرپشت و کامل صورت شمارا شاداب و تندرست نشان می دهد. با به کارگیری از یک ژل ابرو ضد آب که ماندگاری بالایی داشته باشد می توانید ابروهای خویش را پرتر نشان دهید.

چشمان آبی‌رنگ و براق

سایه دیده آبی‌رنگ و درخشان
آبی‌رنگ کبالتی یک کدام از رنگ‌های فوق‌العاده دیگر برای زمستان میباشد که میتوانید در آرایش و پیرایش دیده خویش از آن منفعت ببرید. بعداز اینکه سایه دیده نود (Nude) یا این که قهوه‌ای خویش را به کارگیری کردید یک یا این که دو لایه از ریمل بلند کننده و ضد آب با رنگ به طور کامل مشکی را بر روی مژه‌های خویش به فعالیت ببرید. برای اتمام عمل نیز کافیست رنگ آبی‌رنگ کبالتی را در مژه‌های خویش نیز به کارگیری نمایید. برای این فعالیت کافیست با یک ریمل حجم دهنده آبی‌رنگ کبالتی، نصیب نوک مژه‌ها را ریمل بزنید.

کناره داخلی دیده متالیک

کناره داخلی دیده متالیک
درصورتی که می خواهید به میکاپ دیده خویش پاره ای ظواهر درخشان و فانتزی بدهید به کار گیری از یک خط دیده یا این که سایه دیده متالیک در نصیب کناره داخلی گزینش خیر خواهد بود. به‌این مراد در آغاز سایه دیده طبیعی خویش را اعمال نموده و بعد در کناره داخلی دیده از یک رنگ متالیک نقره‌ای یا این که طلایی منفعت ببرید.

۵ نکته کاربری برای آرایش و پیرایش زمستانی

نکات مهم برای میکاپ زمستانی
فصل‌زمستان فصل سرماست و هوای سرد و کم آب به یاور بادهای شدید جزو خصوصیت‌های ذاتی این سه ماه از سال می‌باشند. به همین استدلال ترکیبی از اثاثیه آرایشی که به کار گیری می کنید و روتین محافظت از پوست شما درین مدت از سال اهمیت بالاتری نیز پیدا مینمایند.

تطهیر به آرامی

تطهیر ملایم پوست
همانگونه که می دانید آب و هوای سرد و وحشیانه زمستان ممکن میباشد منجر فرسایش پوست شما شود، به همین برهان هنگامی حرف از تزکیه آرایش و پیرایش در آخر روز می‌گردد بهتر میباشد به سراغ منزه کننده‌های ملایمی مانند میسلار واتر بروید. برای پاک سازی پوست کافیست از یک پد نخی و میسلار واتر به کار گیری نموده و بعد از آن پد را به آرامی بر روی تمام نقاط چهره خویش جابجا فرمائید. دقت داشته باشید به‌این مراد نیازی به اعمال فشار نخواهد بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.