سبک و سهل و آسان آرایش و پیرایش فرمایید

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

سبک و سهل و آسان آرایش و پیرایش فرمایید

۷۶ بازديد
بهترین مارک پنکیک
آیا برای شما هم اتفاق افتاده که ساعت‌ها برای رفتن به یک ضیافت فراهم گردیده و پیرایش کرده باشید، البته به محض وصال به محل متبوع، همگی پیرایش تان وخیم گردیده یا این که بماسد؟ ماسیدن آرایش و پیرایش امری میباشد که اکثری از خانم ها به نوعی با آن مواجه می‌باشند. این دستور عارضه ها مختلفی داراست و با انجام چندین تکان معمولی می اقتدار از بروز آن در کل پرهیز کرد. درپی این نوشته ی علمی با نحوه هایی برای خودداری از ماسیدن پیرایش آشنا خواهید شد.

سبک و سهل و آسان آرایش و پیرایش فرمایید
اولی و بدیهی ترین نکته این میباشد که از مقدار آرایشی که استعمال می‌کنید نادر نمایید. شما حقیقتا به مقدار متعددی پیرایش نیاز ندارید؛ چون گرما یا این که قرار به دست آوردن در نوروروشنایی آفتاب، فیس شما‌را در هر رخ درخشان خیس می نماید. پس تا جایی که می‌توانید آرایشتان را نادر نمایید و به سراغ آرایش و پیرایش های سبک بروید؛ اینگونه خودتان هم اضافه حس راحتی خواهید کرد. مطمئنا ضرب المثل “کمتر، بهتر میباشد” راجع‌به آراستن نیز صحت می‌نماید.

از اسباب و اثاث آرایش و پیرایش روغنی پرهیز کنید
از هر دسته متاع آرایشی که بر شالوده روغن است پرهیز کنید؛ چون آن ها زود خیس از همگی در آب و هوای گرم می ماسند. این یعنی از کرم پودر، مرطوب کننده و هر چیز دیگر روغنی پرهیز کنید. تولیدها بر مبنا روغن سبب ساز میگردند فیس تان عرق کرده و شم بدی پیدا نمایید و همینطور منجر میشوند آرایشتان زود خیس حاد شود.

گذشته از آرایش و پیرایش، از تونر به کار گیری فرمائید
یکی شایسته ترین رویکرد ها برای پرهیز از ماسیدن آرایش و پیرایش این میباشد که قبلی از استعمال از هر مال آرایشی، فیس تان را به صورت قابل قبولی مهیا فرمائید. گذشته از آنکه از هر مدل کرم ضد آفتاب، پرایمر و قابل انعطاف کننده به کار گیری فرمایید، به سراغ به کارگیری از یک تونر بروید که مطلوب دسته پوست شما بوده و آن گاه هر چیز بیش تر ای روی پوست تان را به آرامی با دستمال کاغذی تمیز فرمائید. با انجام این عمل، آرایش و پیرایش بروی پوست آلوده و کثیف تان قرار نگرفته و تمیزتر خواهد شد.

توصیه امروز



تخفیفات داغ دیجی محصول

آن را با یخ خنک نمائید
در روزهای گرم سال، در شرایطی‌که قبلی از آراستن به آرامی بر روی چهره تان یخ بمالید، پوست تان خنک گردیده و منافذش بسته می‌شود. این فعالیت سبب ساز می‌گردد تا پیرایش تان خیلی بهتر گردیده و برای بازه زمانی عصر بیشتری دوام آورد. فقط کافی میباشد یک تکه یخ را چندین ثانیه بر روی پوست تان مالش دهید؛ آنگاه به آرامی با حوله روی آن ضربه بزنید تا به طور کامل کم آب شود.

از پرایمرهای سوای روغن به کار گیری نمایید
ممکن میباشد برای پرهیز از ماسیدن آرایش و پیرایش افزودن یک لایه پیرایش دیگر، عمل منطقی نباشد؛ البته افزودن پرایمر حقیقتا موجب متوقف شدن ماسیدگی پیرایش می‌شود. به کارگیری از یک پرایمر، باعث تولید یک بیس خوب و پایدار گردیده و محصول ها آرایشی به راحتی بر روی آن می نشیند. این فعالیت به آرایش و پیرایش امداد می نماید تا بهتر به پوست چسبیده و زمانی که گرم تان میشود، به تحت راز نخورده و نماسد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.