پنکک دوکاره چه است؟

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

پنکک دوکاره چه است؟

۹۶ بازديد
بهترین مارک پنکیک
پنکک یک کدام از تولیدات آرایشی آیتم عشق و علاقه خانم هاست که جای ثابتی در کیف اسباب آرایشی آنان داراست. خانم ها به راحتی به وسیله پنکک می‌توانند عیوب پوست خویش را بپوشانند و ظاهری کامل و یکپارچه برای رخ خویش بسازند. ولی نوعی از پنکک به اسم پنکک دوکاره نیز موجود است که به دنبال به معرفی این مدل از پودر آرایشی خوا‌هیم پرداخت.

پنکک دوکاره چه است؟
پنکک دوکاره نوعی از پنکک میباشد که حالتی بسیار فشرده دارااست که قادر است به نیکی صورت ای مات و یکپارچه را به شما کادو نماید. این دسته از پنکک ها که به طور کم آب و نمدار قابل استعمال می باشند در صورتی به طور پودری استعمال شوند می‌توانند نقایص صورت شمارا بپوشانند البته در شرایطی‌که می خواهید که تاثیر این پنکک ها بیش تر شود و پوشش دهی توانمند تری را بر روی پوست شما داشته باشد می توانید با تعدادی قطره آب پد پنکک را مرطوب فرمایید بعد مبادرت به به کارگیری از پنکک نمائید. پنکک های دوکاره در صورتی به طور مرطوب به کارگیری شوند خواص گریمی پیدا می کنند و تاثیر آن‌ها نسبت به به کار گیری کم آب آن بسیار اضافه می گردد. همینطور ماندگاری و دوام بیشتری نیز خواهد داشت.


پنکک دوکاره | گزینش رنگ مطلوب
مطلوب ترین رنگ برای گزینش پنکک رنگی میباشد که بیشترین انطباق را با رنگ پوست شما دارااست. برای آزمایش رنگ پنکک نباید آن را بر پشت دست و یا این که ساعد آزمون نمایید چون تناژ رنگی دست با چهره بسیار متعدد میباشد. شایسته ترین ناحیه برای آزمایش رنگ پنکک زنخدان و یا این که فک زیر میباشد. در این‌حالت می‌توانید بیشترین انطباق را با رنگ اصلی پوست خویش پیدا نمایید. اعتنا داشته باشید که شایسته ترین سکو رنگی می تواند یک جایگاه پر‌نور خیس از پوست و یا این که یک مرتبه تیره خیس از پوست شما باشد در غیر این چهره رنگ صورت شمارا تصنعی و مصنوعی جلوه می‌دهد.

پنکک دوکاره بهتر میباشد یا این که کرم پودر؟
گزینش فی مابین پنکک دوکاره و کرم پودر بستگی به گونه پوست شما داراست. در حالتی‌که پوستی چرب و مستعد آکنه و جوش دارید بهتر میباشد که از پنکک دوکاره استعمال نمائید چون یکی خصوصیت های پنکک این میباشد که رطوبت پوست را به خویش جذب می‌نماید و جلوه پوست شمارا مات و یکپارچه نشان می دهد. ولی در حالتی که پوستی کم آب دارید می توانید از جور مرطوب پنکک ( نمدار کردن پد ) و یا این که کرم پودرها به کارگیری فرمایید. با این طریق بی آبی پوست شما تشدید نمی شود و می‌توانید به راحتی عیوب صورت خویش را وسیله پنکک ها و کرم پودرها بپوشانید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.