پروسه پنکیک زدن به طور

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

پروسه پنکیک زدن به طور

۱۰۷ بازديد
بهترین مارک پنکیک
همان طور که میدانید، پنکک آرایشی نوعی از آرایش و پیرایش به حساب آورده می شود،که مبنا آن، سنگین، کلفت، و دارنده موم و روغن بوده میباشد و با به کارگیری از آن، می قدرت پوشش دهی متعددی را بر روی پوست رخ تشکیل داد. عموما از این جور کرم های فشرده در تالار های نمایش زنده و سینما برای دسته ها و بازیگران، به کار گیری می‌گردد. انگیزه اصلی از به کار بستن پنکیک بر روی پوست، نهفته کردن عیوب و نواقص جانور بر فیس میباشد که به هنگام استعمال از کرم پودر فشرده، همه نواحی و ناهمواری ها را یک پارچه کرده و زیبایی خاصی به صورت می‌دهد. و خانم هایی که زیاد از استخر استعمال میکنند یا این که تعریق زیاد دارا هستند هم به راحتی میتوانند از کرم پودر فشرده یا این که به عبارتی پنکک به کارگیری کنند، این پنکیک های ارایشی خواص ضدآب داشته و در آب نیز مقاوم میباشند. همانگونه که در نوشته‌ی‌علمی پنکیک چه می باشد، گفته شد، خانم هایی که دارنده پوستی چرب می‌باشند، اضافه از پنکیک به کارگیری می‌کنند، زیرا این کرم پودرفشرده بسیار مقاوم بوده و سبب ساز ریزش نمیشود و حتی درخشان بودن پوست را نیز می‌گیرد. یک کدام از نکات مهم در خرید کرم پودر فشرده برای پوست چرب،داشتن برچسب (Oil Free) یا این که (Matt) بوده،که داشتن این برچسب بیان‌کننده این میباشد که رخ هایی که دارنده جوش و چرب می‌باشند ، بازدارنده از جوش زدن دوباره می گردد.

پروسه پنکیک زدن به طور
قبلی از آغاز به پنکک زدن، بایستی تجهیزات اول را نیز مهیا فرمایید، که پروسه آن به شرح پایین میباشد:

در صدر، موهایتان را با تل و یا این که هرچیزی که سبب ساز می گردد، موهایتان را به عقب هل دهید، به کارگیری فرمائید.
در رخ داشتن پوستی کم آب، از مرطوب کننده به کارگیری نموده و به زمان 5 دقیقه به طور استراحت دهید.
دراین مرحله بایستی اسفنج را با اسپری آب، مرطوب فرمایید که با سه طریق میتوان آرایشی گوناگون داشت:
در صورتیکه که بخواهید پوشش منظمی بر روی پوست داشته باشید، مطلقا اسفنج را بعداز تر کردن، به طور کامل بفشارید تا در توا‌ن مرطوب ماندن باقی بماند و آبی رنگ دیگر نداشته باشید.
در حالتی که که بخواهید پوشش سبکتری داشته باشید، بایستی اسفنج تر گردیده خویش را به طور ملایم، بفشارید و ایرادی هم ندارد که یه خرده آب در باطن خودش داشته باشد.
چنانچه که اسفنج شما تر باشد و دارنده اب زیاد، میتوانید رگه های فیس و ناهمواری ها را کلاً از فی مابین ببرید.
درحال حاضر بعداز تر کردن اسفنج به طریق های متفاوت، می بایست اسفنج را در کرم پودر فشرده قرار دهید البته زیاد اسفنج را در پنکک فشار ندهید. در شرایطی‌که که بخواهید، آرایش و پیرایش کارکشته تری داشته باشید، از اسپری آب بر روی اسفنج به کارگیری نکنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.