چطور به پوست کم آب پنکیک بزنیم ؟

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

چطور به پوست کم آب پنکیک بزنیم ؟

۱۰۸ بازديد
بهترین مارک پنکیک
شایسته ترین پنکیک مطلوب پوست های کم آب و حساس ، پنکیک واستفاده از آن حکم دو گانه ای دارااست. بعضا خانم ها بسیار به آن عشق و علاقه مند میباشند و در میان اسباب آرایشی که دارا هستند برایشان جزو دوستداشتنی ترین وسیله هاست. البته توده ای دیگر، پنکیک را استدلال نخوابیدن آرایش و پیرایش روی فیس و ماسیدگی آن می‌دانند. تیم دوم معمولا کسانی می باشند که پوست کم آب دارا‌هستند؛ به حیث آنان پنکیک خوب برای پوست کم آب حتی نیست! ولی به کار گیری از پنکیک تحت عنوان تمام و مکمل پیرایش برای کسانی که پوست عادی تا چرب دارا هستند شایسته ترین آیتم میباشد و نمای پایانی آرایششان را تماما صاف، یکپارچه و مات می نماید.

اشخاص با پوست کم آب می بایست در امر مصرف پنکیک، مقدماتی را رعایت نمایند. در واقع پنکیک خوب برای پوست کم آب، وقتی فیض خودش را نشان می‌دهد که بی نقص روی فیس بخوابد و ابدا بعد از یکی از دو ساعت پوسته پوسته نشود . معمولا پنکیک خوب برای پوست کم آب دارنده SPF های ضد آفتاب نیزمی باشد.در غیراین چهره بی تردید پیش ازاستفاده ضد آفتاب بزنید.نیازی به یاد‌آوری وجود ندارد که به کارگیری از اشکال کرم رطوبت رسان برای ذیل پنکیک، به خواب بهتر آن روی فیس برای خانم های با پوست کم آب بسیار امداد مینماید.

چطور به پوست کم آب پنکیک بزنیم ؟
در صورتیکه پوست خیلی کم آبی دارید این شیوه را آزمون فرمائید تا خیالتان ازماندگاری آرایش و پیرایش شل شود.

در آغاز از مرطوب کننده به کار گیری نمائید و پس از جذب کرم مرطوب کننده سراغ سی سی کرم بروید. سی سی کرم ها پوشش خیر دارا‌هستند و تا حدودی لک های سطحی پوست را کاور می‌کنند. بدین ترتیب پوستتان را در دو مرحله مرطوب نموده اید.
آنگاه با آب پاش دستی پاره ای اسفنج آرایشی یا این که پد پنکیک را مرطوب و با حرکات آهسته و ضربه ای استارت به پنکیک زدن نمایید؛ از پیشانی استارت فرمائید و آنگاه به سراغ سیرتکامل ها و زنخدان بروید. برای یک دست شدن رنگ فیس پاره ای هم تحت منطقه فک و گردن پد را بکشید تا کل رخ یک پارچه شود.
پس از اتمام آرایش و پیرایش برای ماندگاری طولانی تر از پودرهای ثبت کننده پیرایش استعمال فرمائید و یک لایه نازک از آن را روی به آرامی روی چهره بزنید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.