مالیدن كرم پودر

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

مالیدن كرم پودر

۸۹ بازديد

در آرایش و پیرایش طبیعی کشیدن خط دیده بدور تا به دور دیده و سایه های دو رنگ زیاد مطرح وجود ندارد، اصل مهم قرینه نبودن آرایش و پیرایش دیده و سیرتکامل میباشد که مهم‌ترین خصوصیت فیس طبیعی میباشد.

بهترین مارک پنکیک

اینکه چه طور می بایست پیرایش کنیم را تمامی ما از سنین خردسالی هنگامی یواشکی به سراغ کیف اسباب و اثاث پیرایش مادرمان می رفتیم و رمز و صورتمان را قرمز‌رنگ می کردیم بلدیم. آنچه اهمیت داراست طریقه درست آرایش و پیرایش و رفع عیب های چهره با استعمال از تولیدها آرایشی میباشد به عبارت دیگر یک آرایش و پیرایش ترمیم کننده. قبلی از اینکه ببینیم چه رنگی به صورتمان می‌آید و چه رنگی مطلوب فصل‌تابستان میباشد در آغاز می بایست به فکر ترمیم گودال های رخ بود. نخست فیس را با یک لایه کرم مرطوب کننده بپوشانید. آن‌گاه مداد موی را به پن کیک آغشته و روی فیس بزنید. در فیس به کار گیری از کرم پودر آن را روی اسفنج تر مالیده و بعد از آن روی صورتتان پخش کنید.



بعد از مالیدن کرم پودر کمی پن کیک پر‌نور را با خودکار گیسو روی صورتتان بکشید تا کاملاً پخش شود و دیر عرق کند. در حالتی که صورتتان پهن میباشد از کشیدن یکنواخت پن کیک روی رخ پرهیز کنید. نواحی کنار گوش محل پرورش گیسو و ذیل زنخدان را برجسته بزنید تا صورتتان کوچک خیس نشان داده شود. از پن کیک دو رنگ (تیره و پر‌نور) نیز می قدرت برای این کار فایده گرفت. با پن کیک تیره می اقتدار برای کوچک و کوتاه نشان دادن بینی، وسیع نشان دادن چشمان گود رفته و گردن باریک، پررنگ نشان دادن سیرتکامل و برطرف کردن لکه ها و جراحت ها استعمال کرد. برای پررنگ نشان دادن سیرتکامل یک خط از کناره دهن به میانه گوش و یکی دیگر به طور عمودی از کناره فرنگی دیده به طرف زنخدان فرض کنید. تلاقی این دو خط را در لحاظ گرفته و پودر تیره را به طور هلالی روی فیس بکشید.



برای اینکه بدانید چه رنگ آرایشی به شما می‌آید به رنگ موهایتان اعتنا کنید. چنانچه گیسو گندمی یا این که زیتونی دارید، سراغ بنفش، قرمز رنگ و یاسی بروید. چنانچه موهایتان خرمایی میباشد، سایه های درخشان، کرم و رژ لب نارنجی رنگ بسیار سفارش میشود. موهای شرابی یا این که بلوطی نیز کلیه رنگ های تابستانی را می پذیرد. سبز با آبی رنگ گزینش نیکی میباشد. برای موهای بور نیز گزینش اولیه رژ لب قرمز‌رنگ میباشد. این اشخاص در صورتیکه بیش تر از خط دیده یا این که ریمل استعمال کنند زیباتر خواهند شد تا سایه های بنفش و صورتی. تیپ مشکی ها نیز توصیه میشود سراغ طوسی، خاکستری، مشکی و طوطیا ای بروند و از رژ لب های قرمز‌رنگ و نارنجی رنگ و سرخابی به کار گیری کنند.



در صورتی هم به مد فکر می کنید، سراغ رنگ های استوایی بروید. سایه های سبز (چمنی، فیروزه ای و مرجانی)، بنفش و آبی‌رنگ آسمانی سفارش متخصصان زیبایی برای فصل‌تابستان ۲۰۰۶ میباشد. درین جور ریمل جایی ندارد و صرفا از خودکار مشکی و سایه برای آرایش و پیرایش دیده استعمال میشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.