پنکيک پیرایش را اثبات میکند

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

پنکيک پیرایش را اثبات میکند

۱۰۹ بازديد
بهترین مارک پنکیک
اکثری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند روزمره تنها یک توشه و آن هم هنگام صبح آرایش و پیرایش نمایند و آرایش و پیرایش آن ها در تمام ارتفاع روز محافظت شود. متاسفانه معمولا به ظهر نکشیده پیرایش محو با کمرنگ، رنگ و رو رفته یا این که لک افتاده گردیده و نیاز به تجدید بنا اساسی دارااست. ممکن میباشد در روزهای عادی سال این ناپایداری آرایش چندان اذیت نکند ولی در روزهای سال جدید که کلیه اعضای خانواده به دور هم توده می‌باشند، خانم‌ها دوست دارا‌هستند زیباتر از همیشه باشند و در عین درحال حاضر نمی‌خواهند همیشه حواس‌شان به طور‌شان باشد و به اتاق بروند تا تجدید آرایش کنند بنابراین درک کردن نکاتی برای دوام بیشتر آرایش می‌تواند کمک‌کننده باشد.

1. با مرطوب کردن چهره کرم پودر بهتر جذب می گردد
در‌حالتی که می خواهید کرم پودر بزنید نخستین فیس‌تان را مرطوب کنید و بگذارید کرم‌تان جذب شود، این عمل منجر می‌شود که کرم پودر در سطح پوست بماند.همچنین در شرایطی که میخواهید کرم پودر به خیر روی پوست‌تان بخوابد زیر کرم پودر پرایمر بزنید. پرایمر کرمی میباشد که مثل بتونه کار کرده و تمام خطوط و منافذ پوست را مالامال و سطح پوست راصاف و مهیا برای زدن کرم پودر می‌کند و ضمنا منجر دوام بیشتر پیرایش روی پوست می‌شود، بعد از آن پنکیک را با حرکات دایره‌ای روی رخ بمالید تا رنگ‌ پوست یکنواخت شود. بعد از اتمام کار با یک دستمال نمناک روی رخ‌تان بزنید تا طولانی تر‌های پنکیک برداشته شود، بهتر میباشد هنگام زدن کرم پودر دهن‌تان را گشوده کنید تا نصیب گردن بهتر آرایش شود و خطی باقی نماند.



2. پنکیک پیرایش را اثبات میکند
پنکیک زیرا خشک میباشد قادر است به پایداری آرایش شما کمک کند، برای مثال اگرزیر سایه دیده پنکیک بزنید به هیچ عنوان سایه‌ تکان نمی‌خورد و به عبارتی طرح نخستین خویش را محافظت می‌نماید، اما پودرهایی هم با اسم پودرهای فیکس در بازار موجود هست که قطعا طولانی تر از پنکک می‌تواند آرایش شمارا پایدار کند، برای مثال در صورتی‌که به هر ادله ابروی‌تان خالی شده‌است ناگزیر آن را کشیده‌اید، می‌توانید روی آن پودر فیکس بزنید تا ماندگارتر شود و همیشه بدون چاره به تجدیدش نباشید.

3. با رنگ‌های مات پف دیده‌ها را بپوشانید
چگونگی زدن سایه می‌تواند دیده‌ها را درشت‌خیس،ریز‌خیس و حتی مسافت دو دیده را زیادتر یا این که کمتر نشان دهد، به عنوان مثال سایه‌ای با رنگ پر‌نور دیده‌ها را درشت‌خیس نشان خواهد اعطا کرد یا این که رنگ‌های مات پف دیده‌ها را می‌پوشاند. اما حواس‌تان باشد باید طوری این کار را انجام دهید که نگاه جلب دقت کند خیر سایه چشمان‌تان.همچنین برای اینکه رنگ سایه خویش را بهتر نشان دهد روی پلک‌ها نخستین یک لایه پودر بزنید بعد از آن سایه دیده به کار گیری فرمایید و در غایت روی سایه خط دیده بکشید. از سایه‌های کمرنگ برای رفع گودی دیده استعمال کنید. یادتان باشد به کار گیری از سایه تک‌رنگ دیده را کوچک نشان می‌دهد و مالیدن خط دیده سبب ساز مریض درحال حاضر نشان دادن شخص می‌شود.

4. این ایام سراغ خط دیده بروید
سفارش می کنیم به دور دیده به جای خودکار دیده از خط دیده‌های ضدآب به کار گیری کنید تا در حین روز هم آرایش‌تان کمرنگ یا پاک نشود هم بدور دیده‌های‌تان تیره نشود. ولی در‌حالتی که دیده‌های درشتی دارید دیده‌های‌تان را طوطیا یا خودکار بکشید زیرا دیده‌ها را بسیار جالب می‌کند. می‌توانید خط دیده کلفت بکشید و در شرایطی‌که مژه‌های شما کوتاه میباشد از مژه مصنوعی استعمال کنید. در‌صورتی‌که روی پلک‌ها را یک سایه سبز خوش‌رنگ بزنید و بالای پلک‌ها و زیر ابرو را سایه شیری بمالید زیباتر نیز خواهید شد.

5. صحیح ریمل زدن را خاطر بگیرید
ریمل بایستی تمام سطح مژه یعنی از ریشه تا نوک را پوشش دهد. برای ریمل زدن به مژه‌های پلک بالا قبلی از کشیدن برس ریمل روی مژه‌ها میله ریمل را روی ریشه و مبنا مژه‌های‌‌تان بمالید تا به اندازه کافی رنگ روی مژه‌ها بنشیند، بعد این رنگ را با به کارگیری از برس ریمل از پایین تا بالای مژه به خوبی بکشید. هنگام زدن ریمل به مژه‌های پایین میله ریمل را به طور عمودی نگه دارید و آن را به چپ و راست حرکت دهید. صرفا مراقب باشید که زیر چشمان‌تان را لک نکنید. در حالتی که مژه‌های‌تان کوتاه میباشد یک‌توشه ریمل بزنید و شکیبایی کنید تا ریمل خشک شود و بعد از آن یک لایه‌ دیگر روی آن بزنید. مهم میباشد که رنگ ریمل حقیقتا سیاه باشد، چنانچه حس کردید که بیشتر خاکستری میباشد تا مشکی از خرید آن منصرف شوید، ولی در صورتیکه موهای پر‌نور یا تیره‌خیس دارید می‌توانید از ریمل قهوه‌ای به کارگیری کنید زیرا این رنگ موقعیت طبیعی‌خیس به شما می‌دهد. همینطور یادتان نرود ریمل‌‌‌های ضد آب پایداری بیشتری خواهند داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.