مواد نخستین پنکیک رخ خانگی

بهترین مارک پنکیک برای خانم ها چیست؟

مواد نخستین پنکیک رخ خانگی

۱۰۴ بازديد
بهترین مارک پنکیک
پنکک آرایشی همانند کرم پودر ازجمله اثاثیه آرایشی میباشد، که عموم خانم ها هم از آن استعمال مینمایند و هم پنکیک را در کیف اثاثیه آرایشی خویش یاروهمدم دارا‌هستند. همانگونه که در مقاله‌ها قبلی مانند پنکیک آرایشی چه می باشد و طرز پنکک زدن به طور گفته شد، پنکک آرایشی یا این که کرم پودر فشرده، به صورت های مختلفی مانند مایع، پودری و یا این که فشرده در بازار موجود است که معمولا خانم هایی که پوستی چرب دارا‌هستند و یا این که در اثر به کارگیری ازکرم پودر، رخ آن‌ها در گیر به جوش می گردد، به راحتی می‌توانند از کرم پودر فشرده یا این که پنکک به کارگیری کنند. خانم ها مدام دوست دارا هستند که از اسباب و اثاث های آرایشی ارگانیک و در فیس قابلیت و امکان ساخته شده با دست و خانگی استعمال کنند. پیرو نوشته‌ی علمی، شیوه تولید پنکک آرایشی خانگی ارائه میشود که برای تولید و تنظیم آن می‌توانید از امکاناتی که در منزل دارید، به کار گیری کنید.

روند تولید پنکک آرایشی خانگی
همان گونه که در ابتدا اشاره شد، خانم ها برای به کارگیری از پنکک های ارگانیک و طبیعی ترجیح می‌دهند که به تولید پنکک آرایشی خانگی بپردازند که در‌پی آن را توضیح می‌دهیم:

مواد نخستین پنکیک رخ خانگی

یکی تابه
آرد برنج
قاشق چوبی
در آغاز کمی آرد برنج را در تابه ای که بر روی حرارت میباشد، قرار دهید، و بعد از آن با قاشق چوبی، آرد برنج را هم بزنید. برای توشه نخستین از مقدار مقداری آرد برنج به کار گیری فرمایید.

در مرحله سپس حرارت را بسیار نادر کرده و آرد را آهسته آهسته هم بزنید تا به رنگ قهوه ای نزدیک شود. اما الزام وجود ندارد که مسلما به رنگ قهوه ای تیره در بیاید، بلکه بایستی به رنگ پوست خویش دقت داشته باشید. آرد را تا زمانیکه یکپارچه شود، هم بزنید. وقتی که آرد به رنگ متبوع رسید، از روی حرارت بر دارید تا آرد سرد شود، بعداز خنک شدن آرد برنج، آن را در ظرفی حفظ نمایید و هرزمان که لازم بود از آن به کارگیری نمائید.

نکته: برای تهیه و تنظیم یک ضدآفتاب هم میتوانید آرد برنج رنگ گرفته را با یه خرده پماد زینک اکسید ادغام فرمائید و بعنوان یک ضدآفتاب خانگی از آن بهره برد.

امیدوارم از این نوشته ی علمی به کارگیری کرده باشید، لطفا نظرها شبیه خویش را در نگرش برای ما ارسال کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.